سعید زعفری هشجین
رئیس کل دادگستری استان اردبیل :

امنیت بسترساز پیشرفت و توسعه است

امنیت بسترساز پیشرفت و توسعه در تمامی حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.
کد خبر: ۹۲۸۷۳۱۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

امنیت بسترساز پیشرفت و توسعه است/

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ناصر عتباتی صبح امروز با حضور در مرکز فرماندهی انتظامی استان اردبیل به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: با توجه به نقش امنیت در توسعه اقتصاد، اشتغال و ارتقای رفاه عمومی جامعه، قطعا اگر امنیت در جامعه وجود نداشته باشد پیشرفت تمام امور با مشکل جدی مواجه خواهد شد و استان اردبیل در سایه تلاش نیروهای انتظامی، از امن‌ترین استان‌های کشور است.

وی افزود: نیروی انتظامی رسالت‌های مهمی در جامعه دارد و امنیت و آرامش پایدار ناشی از همکاری، هماهنگی، تعامل، هم‌افزایی و انسجام این مجموعه قضایی و انتظامی استان است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم تداوم همکاری‌ها به خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مردم منجر شود.

وی تصریح کرد: در اکثر موارد خصوصا در امر صیانت و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی، مقابله با سرقت، حفظ حریم راه‌ها و بستر رودخانه ها، ظرفیت‌های قانونی خوبی وجود دارد و می‌توان از وقوع بسیاری از تخلفات پیشگیری کرد.

عتباتی، مبارزه قاطعانه با مواد مخدر و مشروبات الکلی،سرقت، برخورد با مفاسد و جرایم خشن را از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برشمرد و گفت: از تمامی همکاران قضایی و انتظامی انتظار داریم در برخورد با متخلفین و مجرمین طبق قانون به شدت برخورد نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار