خبرهای داغ:

پیام تسلیت فرماندار شهرستان شاهرود در پی شهادت اولین مدافع سلامت این شهرستان

معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود در پیامی شهادت نخستین شهید مدافع سلامت شاهرود را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۸۷۲۳۶
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
پیام تسلیت فرماندار شهرستان شاهرود در پی شهادت اولین مدافع سلامت این شهرستانبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود در پیامی شهادت نخستین شهید مدافع سلامت شاهرود را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
‍ "انا لله و انا الیه راجعون"
خبر شهادت اولین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان شاهرود، پزشک گرانقدر و ایثارگر، شهید فداکار، دکتر حبیب ذاکریان که در راه خدمت به مردم شریف و در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی بنده و مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان شاهرود شد. این واقعه به همه ما آموخت که کسانی که با خدا هم عهد شده‌اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند.
عروج این سرباز مدافع سلامت که در جبهه نبرد بی امان با ویروس کرونا تا آخرین نفس ایستاد و جنگید، برای ما بسیارسخت و جانکاه است، اما یاد و خاطره تلاش‌های صادقانه و شبانه روزی او در کنار سایر مدافعان سلامت شهرستان برای نجات جان بیماران به ویژه مبتلایان به کرونا، همواره در یاد‌ها باقی خواهد ماند.
اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این مدافع سلامت را به خانواده داغدار وی، رئیس محترم دانشگاه جناب آقای دکتر چمن و همکاران معزز دانشگاه علوم پزشکی شاهرود وجامعه بزرگ سلامت و مردم فهیم شهرستان شاهرود، تسلیت عرض نموده و برای آن شهید عزیز علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.
حبیب ذاکریان نخستین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، پس از چند روز مبارزه با بیماری کرونا به دیگر یاران شهیدش پیوست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار