خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در گفت‌وگو با بسیج:

طرح یاوران ولایت دانش‌آموزی تربیت نسلی در تراز انقلاب اسلامی است

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: طرح یاوران ولایت دانش‌آموزی تربیت نسلی است در تراز انقلاب اسلامی، شهدا و تربیت سرباز برای امام زمان است.
کد خبر: ۹۲۸۶۸۱۷
|
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹

طرح یاوران ولایت دانش‌آموزی تربیت نسلی در تراز انقلاب اسلام استسرهنگ مصطفی رستمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه هرکس به چهل سالگی می‌رسد، می‌گویند به بلوغ رسیده است، اظهار داشت: در چهل سالگی دفاع مقدس انقلاب ما بالغ شده است.

وی با بیان اینکه این انقلاب پشتوانه‌ای مانند شهدا را دارد و وابسته به شهدا است، گفت: انقلاب ما توانسته در مقابل استکبار جهانی مقاومت و ایستادگی کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه در چهل سال دفاع مقدس سپاه برنامه‌های متعددی داشته که از جمله آن طرح ولایت دانش‌آموزی است، ابراز داشت: طرح ولایت یکی از بهترین طرح‌هایی است که در تربیت نسل جوان آینده‌ساز انقلاب اسلامی موثر است.

وی عنوان کرد: طرح یاوران ولایت دانش‌آموزی یعنی اینکه نسل جوان فدایی انقلاب را با آرمان‌های انقلاب اسلامی آشنا کنیم و آنان را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف آماده کنیم.

رستمی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم نسبت به نسل جوانمان بی‌تفاوت باشیم و آنان را رها کنیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه نسل جوان آینده‌ساز این نظام و انقلاب و این کشور هستند باید فرزندانی در تراز انقلاب و شهدا و مکتب اسلام ناب باشند، باید از حیث اخلاص، توانمندی، بصیرتی، اعتقادی و ...تربیت شوند.

وی با بیان اینکه هر ساله توسط بسیج دانش‌آموزی از بین دانش‌آموزان تعدادی جوان انقلابی را انتخاب می‌کنند و روح و جسم آنان را پرورش می‌دهند، گفت: این دانش آموزان بعد از آموزش‌های لازم آمادگی پذیرش مسئولیت‌های بسیج را از جمله فرماندهی واحدهای مقاومت را خواهند داشت.

 معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه اگر جوانی در واحد مقاومت بتواند مدیریت کند در آینده می‌تواند در مسئولیت‌های بزرگ‌تری ایفای نقش کند، ادامه داد: این جوان می‌تواند نسبت به تربیت جوان آینده‌ساز اقدام کند.

وی با بیان اینکه امامین انقلاب نسبت به نسل جوان توجه ویژه‌ای داشتند، گفت: امام خمینی(ره) در ابتدای انقلاب با تکیه بر جوانان و دادن مسئولیت به آنان توانست جنگ هشت ساله را مدیریت کند.

رستمی با بیان اینکه اگر نسل جوان گذشته توانستند ماموریت و رسالت خود را انجام دهند نسل جوان امروز نیز می‌تواند در عرصه علم و تعلیم و تربیت موفق باشد، گفت: شهدای مدافع حرم، نسل سوم انقلاب هستند و توانستند در برابر جبهه کفر جهانی در جبهه مقاومت حضور پیدا کنند و با فداکاری و بذل جان خویش انقلاب را بیمه کنند.

وی خاطرنشان کرد: طرح یاوران ولایت دانش‌آموزی تربیت نسلی است در تراز انقلاب اسلامی، شهدا و تربیت سرباز برای امام زمان است، گفت: به دلیل گستردگی بسیج دانش‌آموزی در سطح واحدهای مقاومت کشور توانسته است به این امر مهم برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار