تا جوانان بسیجی و خیرین حضور دارند چتر مهربانی باقی است

۷۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت اربعین حسینی توسط خیرین و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید حمیدرضا بستانی از حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۸۶۴۶۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، برادر بسیجی عیسی پیوست،  گفت: در راستای استمرار کمک‌های مؤمنانه به همت خیرین و گروه جهادی توشه اخرت پایگاه مقاومت بسیج شهید بستانی از حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان و در یک اقدام هماهنگ و جهادی ۷۰۰ پرس غذای گرم بین عزاداران و خانواده نیازمند تحت پوشش مسجد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها کوی سازمانی و پایگاه مذکور توزیع شد.

 فرمانده پایگاه مقاومت عملیاتی بسیج احتیاط شهید حمید رضا بستانی زاهدان اظهار داشت: کمک‌های مومنانه توزیع شده به ارزش ریالی بیش از ۵۱ میلیون ریال است که شامل، تهیه و توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم، می‌باشد که در سطح عزاداران حسینی و خانواده‌های نیاز‌مند تحت پوشش مسجد حضرت فاطمه الزهرا س. و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهید بستانی از حوزه کربلا زاهدان، توزیع و تحویل این عزیزان گردید.

این مسئول در پایان اشاره کرد که؛ الحمدالله چتر مهربانی جوانان بسیجی و خیرین بر سر خانواده‌های بی بضاعت تا زمانیکه نیازمندی در محله و در جامعه ما هست همچنان گسترده است و همدلی آن‌ها تعطیلی ندارد و در همین راستا خوشبختانه خیرین و بسیجیان لحظه‌ای از فکر همسایه‌های در مجموعه تحت امر خود قافل نیستند و در راه خدمت به هم نوعان خود از همدیگر پیشی می‌گیرند لذا شایسته است از این خدمات ارزشمند تقدیر و تشکر گردد.
ارسال نظرات