خبرهای داغ:

کاهش ۳۰درصدی تصادفات منجر به فوت در سطح استان

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در یک سال گذشته میزان تصادفات منجر به فوت در استان سمنان ۳۰درصد کاهش یافته است
کد خبر: ۹۲۸۶۳۶۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان سردار سرتیپ دوم عبدالله حسنی در صبح‌گاه مشترک نیرو‌های مسلح به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: تأمین امنیت اجتماعی یکی از مهمترین رسالت‌های نیروی انتظامی است.
وی برهم زدن نظم و امنیت اجتماعی را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: مقابله با متخلفان و هنجارشکنان جزو مهم‌ترین رویکرد‌های پلیس است.
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با تلاش و جدیت مجموعه نیروی انتظامی در این استان احدی از اراذل و اوباش جرات ندارند امنیت موجود را برهم زنند و در اذهان عمومی تشویش ایجاد کنند.
سردار حسنی بیان کرد: در طول یک سال گذشته میزان تصادف‌ها ۲۸ درصد و میزان تصادف‌های منجر به فوت در استان سمنان به میزان ۳۰ درصد کاهش یافته است.
وی افزود: میزان تصادف‌های منجر به حرم نیز در استان سمنان به میزان ۲۳ درصد کاهش یافته است.
فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه هوشمندسازی پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران با هدف ارتقای عملکرد‌ها و تسریع در انجام مأموریت‌ها در اولویت نخست قرار گرفته است گفت: لباس‌های پلیس مجهز به دوربین شده است تا بهترین عملکرد در کم‌ترین زمان ممکن انجام شود.
سردار حسنی از دیگر اقدامات در راستای هوشمندسازی پلیس را در سطح استان سمنان استقرار یگان پهپادی در این استان عنوان کرد و گفت: این اقدام با هدف مدیریت بحران و ترافیک در استان سمنان و تأمین امنیت کویر انجام شده است.
وی با گرامیداشت فرارسیدن هفته ناجا گفت: امسال اجرای ۴۰ برنامه در طول این هفته در استان سمنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار