خبرهای داغ:
آرزو یوسفی

درخشش مخترعان اسفراینی در مسابقات جهانی نو آوری کرونا

مخترعان اسفراینی در مسابقات جهانی نو آوری حوزه کرونا درخشیدند.
کد خبر: ۹۲۸۵۳۰۰
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر عباس محمد کوشکی، سرپرست تیم مخترعان ایران در مسابقات جهانی نوآوری ۲۰۲۰  گفت: مسابقات اختراعات و نوآوری جهانی ۲۰۲۰ در کشور رومانی، لهستان و ترکیه امسال در حوزه کرونا به شکل آنلاین برگزار شد.


سرپرست تیم مخترعین ایران در این رقابت‌ها تصریح کرد: هم اکنون یک بحران جدی و بزرگ دنیا را فراگرفته و ویروس کرونا امروز زندگی انسان‌های روی کره زمین را با خطر جدی رو به رو کرده است.


وی با بیان اینکه نوآوری‌ها و اختراعات و پژوهش‌های نوین یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای پیشگیری و برطرف کردن این بحران (ویروس کرونا) می‌باشد، افزود: سازمان‌ها و دانشگاه‌های معتبر جهانی با برگزاری مسابقات و چالش‌ها به دنبال راه حل‌های نوآورانه برای کمک به مردم دنیا هستند.

محمدی کوشکی در ادامه گفت: نماینده‌های علمی ایران در این مسابقات مهم توانستند رتبه‌های ارزشمندی را کسب کنند.

این نخبه اسفراینی با اشاره به اسامی اعضای این تیم تصریح کرد: مبینا قزی و آریانا نوری از شهرستان اسفراین توانستند در مسابقات آنلاین جهانی لهستان مدال نقره و جایزه ویژه‌ی مسابقات رومانی و همچنین جایزه بزرگ اختراعات و نوآوری‌های کرونا در ترکیه را کسب کنند.

وی در پایان گفت: خانم‌ها مبینا قزی و آریانا نوری موفق به کسب لقب INV از سوی فدراسیون مخترعین جهانی از دفتر سوئیس شدند و نوآوری خانم فاطمه ابراهیمی مفرد در سایت نوآوری‌های سازمان ملل متحد چاپ شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار