نشست معرفتی در صبح اربعین پایگاه مطهره حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد

در صبح روز اربعین پایگاه مطهره با دعوت از حجت الاسلام دهقان برای سخنرانی پیرامون اربعین در جمع عاشقان حسینی همراه با نماز ظهر و مداحی در کوچه شهید پاکنژاد واقع در محله محمودآباد دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۹۲۸۴۴۵۵
|
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: در صبح روز اربعین پایگاه مطهره با دعوت از حجت الاسلام دهقان برای سخنرانی پیرامون اربعین در جمع عاشقان حسینی همراه با نماز ظهر و مداحی در کوچه شهید پاکنژاد واقع در محله محمودآباد دعوت به عمل آورد.
دهقان گفت: عاشورا یعنی اوج غفلت بشریت و اربعین یعنی اوج ندامت بشریت. حسین (علیه السللام) فقط با ۷۲ یار و خانواده خود در برابر ظلم ایستاد و از انسانیت و آزادگی دفاع کرد. اما امام زمان (عج) تنها نخواهد بود، ما او را یاری خواهیم کرد و ناامنی و ظلم بر روی زمین نخواهیم گذاشت و ان شاءالله که این توفیق و سعادت که در رکاب امام زمانمان باشیم را به دست میآوریم.
وی تاکید کرد: باید اربعین را فریاد کرد و به تمام جهان امام حسین (ع) و فرزندش، باقی مانده و حجت خدا، امام زمان (عج) را بشناسانیم. اربعین دانشگاه مهدویت است. اربعین تنها رسانه جهانی شیعه است و این آرمان و رسالت ماست که این فرصت را غنیمت شمرده و در این فرصت بسیار اندک، انقلاب و جایگاه منجی بشریت را به جهانیان تبیین و تعریف کنیم.
دهقان افزود: اربعین یعنی بعد از شهید شدن حسین (ع) آخرین منجی را تنها نخواهیم گذاشت. اربعین شاه راه ظهور امام زمان (عج) است. اربعین فریاد ندامت بشریت برای یاری نکردن منجی الحسین است.
وی در آخر گفت: حواسمان باشد که یک لحظه غفلت مساوی است با تنها گذاشتن امام زمان و کربلایی دیگر. نکند که غفلت کنیم وهمانند کوفیان امام را بخوانیم و بعد یه فریاد (هل من ناصر ینصرنی) او جواب ندهیم. عاشورا درس عبرتی برای ماست. کاری نکنیم که آیندگان از ما به بدنامی یاد کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار