خبرهای داغ:
محمد گل زاده
همنوا با رهبر معظم انقلاب؛

زیارت اربعین از ماذنه مساجد آران و بیدگل طنین انداز شد.

به همت پایگاه های مقاومت بسیج آران و بیدگل مساجد و بقاع متبرکه همنوا با مقام معظم رهبری در روز اربعین ، صوت قرائت زیارت اربعین را از مأذنه ها‌ طنین ‌انداز کردند.
کد خبر: ۹۲۸۴۲۵۵
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران و بیدگل,  همزمان با روز اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، مساجد شهرستان آران و بیدگل اقدام به پخش زیارت اربعین از ماذنه ها و بلندگوهایشان کردند.

در این پویش که با همکاری هیئت امنای مساجد و کانون های فرهنگی پایگاه های مقاومت بسیج  اجرا شد، مساجد و بقاع متبرکه همنوا با مقام معظم رهبری، روز پنجشنبه ۱۷ مهر، ساعت ۱۰ صبح ، صوت قرائت زیارت اربعین را از مأذنه ها‌ طنین ‌انداز کردند.

امسال با توجه به شیوع کرونا، پیاده روی اربعین در این شهرستان برگزار نشد، اما روضه های خانوادگی خانگی اربعینی در منازل عزاداران برپا شد و مداحان اهل بیت (ع) به این مجالس اعزام شدند.

همچنین هیئات مذهبی و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل ضمن فضاسازی محیطی و سیاه پوش کردن معابر و خیابان ها، اقدام به توزیع بسته های کمک های مومنانه و اهدای اقلام سرمایه‌ای و مصرفی تحت عنوان نذر اربعین به مراکز درمانی درگیر مبارزه با بیماری کرونا کردند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار