مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی خبرداد

فعالیت 16 واحد تولیدی آرد در آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی گفت:ظرفیت اسمی واحد تولیدی آرد در استان ٨٠ هزار تُن در ماه است.
کد خبر: ۹۲۸۴۰۹۴
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، علیرضا زارعی اظهارداشت: ١۶ واحد تولیدی آرد در این استان فعالیت می‌کند که ظرفیت اسمی این واحد‌ها ٨٠ هزار تُن در ماه است.

وی افزود: این آمار نشان می‌دهد هیچ محدودیتی از نظر تولید و توزیع آرد در استان وجود ندارد، زیرا گندم مورد نیاز در سیلو‌های داخل استان موجود است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: پنج واحد تولیدی آرد شهرستان ارومیه در روز‌های تعطیل جاری نیز به تولید و توزیع مشغول است تا کمبودی از نظر تهیه نان در ایام تعطیل وجود نداشته باشد.

زارعی خاطرنشان کرد: ماهانه ٢٩ هزار و ٣٠٠ تُن آرد تولید و بین نانوایی‌های استان توزیع می‌شود و این ظرفیت در صورت نیاز قابل افزایش است.

وی با بیان اینکه ذخایر گندم این استان نیز به صورت مطلوب بوده و آذربایجان‌غربی از این نظر جزو ۱۰ استان برتر کشور است اضافه کرد: گندم مصرفی و موردنیاز در داخل استان وجود دارد و کمبودی از این نظر وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ادامه داد: مردم هرگونه کم‌کاری و تخلف نانوایی‌ها را به شماره تلفن ١٢۴ گزارش دهند تا برخورد‌های لازم با متخلفان صورت گیرد.

انتهای پیام/2001

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار