طرح آبرسانی به مزارع کشاورزیِ بیرانشهر افتتاح شد

فرمانده ناحیه بسیج عشایری لرستان با اشاره به افتتاح طرح های محرومیت زدایی گفت: طرح کانال آبرسانی به مزارع کشاورزی روستای سراب دارابِ بیرانشهر افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۸۴۰۶۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،  به مناسبت گرامیداشت روز عشایر و روستا و با حضور سردار کشکولی ، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان چندین طرح محرومیت زدایی در مناطق عشایری  لرستان به بهره برداری رسید.

سرهنگ سیاوش رستمی؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری لرستان در حاشیه این مراسم  پیرامون ارائه خدمات به مردم مناطق عشایری اظهار داشت: کانال آبرسانی به مزارع کشاورزی روستای سراب دارابِ بیرانشهر با هدف افزایش سرعت زمان انتقال و کاهش هدر رفت آب افتتاح شد؛بستر فراهم شده توسط کانال آبرسانی مدت زمان انتقال آب به مزارع را از دو ساعت به ده دقیقه کاهش می دهد.

وی افزود: به همت بسیج ناحیه عشایری در راستای محرومیت زدایی ، یک باب سالن ورزشی و منزل مسکونی به ترتیب درمنطقه عشایری میان کوه و روستای بیدهل به بهره برداری رسید.

سرهنگ رستمی با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهید غلامعلی چغلوند از جمله شهدای این منطقه عنوان کرد: در دیدار سردار کشکولی با مردم مناطق عشایر نشین انتظارات و درخواست های مردم عزیزمان بیان شد که براین اساس پیگیری مستمر مطالبات مردمی تا حصول نتیجه را در دستور کار مستقیم و فوری قرار دادیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار