فرمانده سپاه ساوه خبر داد:

راه یابی4تیم دانش آموز ساوجی به لیگ کشوری مسابقات علمی پایا/ارتقای علمی دانش آموزان، تمرین کار گروهی و ایجاد رقابت علمی در بین نوجوانان و جوانان از اهداف اصلی این برنامه

سرهنگ دستجانی گفت: 4تیم دانش آموز ساوجی در مسابقات علمی پایا استان مرکزی در رشته های کامپیوتر و برنامه نویسی،کارآفرینی و علوم پایه موفق شده و به مرحله کشوری راه یافتند.
کد خبر: ۹۲۸۳۵۶۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت:۴ تیم دانش آموز ساوجی در مسابقات علمی پایا استان مرکزی در رشته‌های کامپیوتر و برنامه نویسی، کارآفرینی و علوم پایه حائز رتبه‌ی برتر و به مرحله کشوری راه یافتند.
وی گفت:از بین ۳۱۷ تیم شرکت کننده در مرحله مقدماتی شهرستان‌ها ۱۴۰ تیم به مرحله‌ی استانی راه یافتند و در نهایت ۴ تیم ازشهرستان ساوه ویک تیم از اراک به مرحله کشوری معرفی گردیدند.این مسابقات به صورت غیرحضوری و برخط از طریق فضای مجازی با رعایت اصول بهداشتی ستاد کرونا برگزار گردید.
فرمانده سپاه گفت:۳ تیم منتخب که هر تیم شامل ۵ دانش آموز می‌باشد از مدرارس دخترانه مریم جراحی زاده و فرزانگان ۱ و یک تیم از مدرسه پسرانه علامه حلی موفق به این افتخارآفرینی گردیند که به مدیران، معلمین و عوامل این مدارس عرض تبریک و سپاسگزاری را داریم.
دستجانی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات علمی گفت: این مسابقات به منظور ارتقای علمی دانش آموزان، تمرین کار گروهی و ایجاد رقابت علمی در بین نوجوانان و جوانان برگزار هر ساله برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار