خبرهای داغ:

سازمان بسیج سازندگی دنبال خدمت رسانی به مردم به ویژه در روستاهای کمتر برخوردار است

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان گفت: سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان به دنبال خدمت رسانی به مردم به ویژه در روستاهای کمتر برخوردار است.
کد خبر: ۹۲۸۳۳۹۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با مدیرکل دیوان محاسبات استان دیدار و گفتگو کرد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان در این جلسه با بیان اینکه بسیج سازندگی آماده انعقاد تفاهم نامه و تکمیل پروژه‌ها بخصوص در روستا‌ها است گفت: این سازمان به دنبال خدمت رسانی به مردم به ویژه در روستا‌های کمتر برخوردار است.
وی افزود: بسیج سازندگی استان با ماشین آلات به روز و پیشرفته ظرفیت مناسبی برای تکمیل پروژه‌ها بوده و نیاز است دستگاه‌های اجرایی نیز در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند.
مهدی کاشفی با بیان اینکه هدف ما حرکت در مسیر شعار سال (جهش تولید) است تصریح کرد: بسیج سازندگی در حوزه‌های مختلف تولید نیز ورود کرده و در آینده‌ای نزدیک شاهد رونق این حوزه‌ها خواهیم بود.
میرشکاری مدیر کل دیوان محاسبات استان سمنان در این دیدار با بیان اینکه باید همه دستگاه‌های اجرایی به دنبال سرمایه اجتماعی و اعتماد سازی در بین مردم باشند گفت: خدمت به مردم باعث ماندگاری هر عمل خواهد شد.
وی افزود: نیاز است تا دستگاه‌های اجرایی همکاری مناسبی با بسیج سازندگی استان به منظور انعقاد تفاهم نامه‌ها و برون سپاری پروژه‌های عمرانی داشته باشند.
میرشکاری با بیان اینکه به دنبال هماهنگ سازی دستگاه‌ها با بسیج سازندگی برای رسیدگی به پروژه‌های نیمه تمام و روستایی هستیم افزود: اجرای این پروژه‌ها باعث رونق روستا‌ها خواهد شد. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار