خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران شهر لالجین شهرستان بهار در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

توزیع ۷۰ بسته نوشت افزار ایرانی بین دانش‌آموزان مستضعف شهر لالجین

فرمانده پایگاه بسیج خواهران شهر لالجین بهار گفت: ۷۰ بسته نوشت افزار ایرانی به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران هاجر و با همکاری خیرین و  ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بین دانش آموزان مستضعف شهر لالجین توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۸۲۷۵۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
توزیع ۷۰ بسته نوشت افزار ایرانی بین دانش‌آموزان مستضعف شهر لالجینطالبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، مجموعه پایگاه خواهران هاجر و گروه جهادی شهید شکری اقدام به شناسایی خانواده‌های مستضعفی کردند که توانایی خرید لوازم التحریر را ندارند.

وی با اشاره به شناسایی ۷۰ دانش‌آموز مستضعف در شهر لالجین خاطرنشان کرد: خانواده‌های این دانش‌آموزان به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی موجود توانایی مالی برای تهیه لوازم التحریر و نوشت افزار برای فرزندان دانش‌آموز خود را نداشتند.

مسئول گروه جهادی شهید شکری در ادامه گفت: به همت خواهران بسیجی پایگاه هاجر و جهادگران گروه جهادی شهید شکری شهر لالجین و با همکاری خیرین و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) تعداد ۷۰ بسته نوشت افزار ایرانی برای توزیع بین این دانش‌آموزان تهیه شد.

وی افزود: این بسته‌ها که از محصولات و تولیدات داخلی تهیه شده شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، پاک کن، تراش، خط کش، جامدادی و ... است.

طالبی با بیان اینکه ارزش  واقعی هر بسته ۲۰۰ هزار تومان است، تصریح کرد: هزینه‌های لازم برای تهیه و خرید این ۷۰ بسته لوازم التحریر با همراهی و مساعدت خیرین عزیز و بزرگوار فراهم شد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار