خبرهای داغ:
محمد گل زاده
فرماندار شهرستان آران و بیدگل:

شیعه با تکیه بر بال «سرخ حسینی» و «سبز مهدوی» زیر بار ظلم نمی رود

شیعه دو رویکرد و دیدگاه دارد، یکی دیدگاه سرخ گونه به واقعه کربلا و دیگری نگاه سبزگونه به مفهوم ولایت ، انتظار و فرج امام زمان (عج) که این دو مقوله باعث شده شیعیان زیر بار ظلم و زور نروند.
کد خبر: ۹۲۸۲۶۳۴
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران و بیدگل،«اسماعیل بایبوردی» در آئین تجلیل از هنرمند شهید ابوالفضل عباسی گفت:  شیعه دو رویکرد و دیدگاه دارد، یکی دیدگاه سرخ گونه به واقعه کربلا و دیگری نگاه سبزگونه به مفهوم ولایت ، انتظار و فرج امام زمان (عج) که این دو بال شیعه باعث شده شیعیان زیر بار ظلم و زور نروند و شهادت پیشه گی کنند و مهم تر از آن اگر به مقام والای شهادت نائل شوند شاکر خدا هم هستند.

 فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: انتقال این مفاهیم علوی و عاشورایی به شکل هوشمندانه به نسل جدید می تواند آینده دینی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی مطلوب‌ تری را برای کشور رقم بزند.

 بایبوردی با اشاره به این مطلب که شهادت، بالاترین مقام و رتبه و هنر مردان مرد است اظهار داشت: مردم شهرستان آران و بیدگل با رتبه نخست ایثارگری به نسبت جمعیت، ثابت کردند که با جان فشانی خود در دوران دفاع مقدس و با وحدت و اتحاد و همدلی خود در حال حاضر از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دفاع می کنند.

 نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل تصریح کرد: جان فشانی شهدا و ایثارگران، اعتلای ایران اسلامی را رقم زده است و همه ما امنیت و آزادی کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار