فرمانده ناحیه سپاه رودان :

می توانیم در مباحث اقتصادی نیز همانند عرصه دفاعی موفق باشیم

فرمانده سپاه ناحیه رودان گفت: با روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی در مباحث اقتصادی هم میتوانیم همانند عرصه دفاعی و امنیتی کشور موفق عمل کنیم.
کد خبر: ۹۲۸۱۸۰۵
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان, نشست بصیرتی بسیج با حضور جناب سرهنگ صادقی فرمانده سپاه ناحیه رودان و مسئولین قرارگاه های تحول محلات و اعضا فعال حوزه حضرت رسول(ص) برنطین در سالن اجتماعات دهیاری این دهستان برگزار شد.

جناب سرهنگ صادقی در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر گفت: جنگ را عراق آغاز کرد و ما پیروز آن بودیم و ما این را مدیون شهدا و رزمندگان هستیم.

وی افزود: اگر رئیس جمهور آمریکا بر این باور است که با شهادت شهید سلیمانی که ضربه ای بر ایران زده بداند که با موشک هایی که به پایگاهشان زده شد فقط انتقام ماشین حاج قاسم را گرفتیم و‌ این انتقام تا فروپاشی آمریکا ادامه دارد چراکه این بزرگمرد جهادی وار زندگیش را برای انقلاب و ملت گذاشت و ما باید انتقام خون این شهید والامقام را بگیریم.

فرمانده سپاه ناحیه رودان ادامه داد: کشور ما اگر تحریم را تحمل کرد نتیجه آن ساخت این موشک هاست، موشک های ایرانی که تمام دنیا بعد از چهل سال به دنبال آنها هستند و این از مدیریت انقلابیست وگرنه که از مدیریت غیر انقلابی این است وضع اقتصاد و شرایط حال مردم روند خوبی نداشته باشد.

سرهنگ صادقی خاطر نشان کرد: ما میتوانیم در بحث اقتصاد نیز به مانند دفاع موفق باشیم و آن روی کار آمدن یک جوان انقلابیست که روی پای خودمان بایستیم و منتظر برداشتن تحریم های آمریکا نباشیم چون هر دولتی از آمریکا روی کار بیاید همن روال است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار