سعید زعفری هشجین

نقش مادران شهدا در حماسه‌سازی تاریخ دوران دفاع مقدس

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: نقش مادران شهدا در حماسه‌سازی تاریخ دوران دفاع مقدس حیاتی بود و امروز آمده‌ام تا سلام گرم مقام معظم رهبری را به خانواده‌های معظم شهدا برسانم.
کد خبر: ۹۲۸۱۵۶۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

نقش مادران شهدا در حماسه‌سازی تاریخ دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سعید اوحدی شامگاه امروز در مراسم سه‌شنبه‌های تکریم در اردبیل اظهار داشت: در راستای تاریخ حماسه‌ساز دوران هشت سال دفاع مقدس نقش شهدای والامقام کشورمان بسیار مثال‌زدنی بود که با گذشت از جان و مال خود و فرزنداشان راه شهدای کربلا را ادامه دادند.

وی با اشاره به این که سلام گرم و صمیمی مقام معظم رهبری را به خانواده‌های معظم شهدا در استان اردبیل می‌رسانم گفت: نقش خانواده‌های شهدا و به ویژه مادران شهدا بسیار حائز اهمیت و اساسی است و باید قدردان این تلاش‌ها و بزرگواری‌ها باشیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: یکی از اهداف مهم سفر به اردبیل تکریم خانواده‌های معظم شهدای والامقام است که در این زمینه باید همگان به رسالت و وظیفه خود عمل کرده و روحیه انقلابی و معنوی خانواده‌های معظم شهدا را به نسل امروزی تبیین کنیم.

اوحدی بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای تبیین این رشادت‌ها و شجاعت‌های خانواده‌های معظم شهدا است که بخشی از هویت ماندگار ایثار و شهادت است و یادگارانی که از شهیدان داریم همان خانواده‌هایی هستند که پشتیبان پیروزی ملت ایران اسلامی بودند.

معاون رئیس جمهور اظهار کرد: خانواده‌های شهدا ایثار و بزرگمردی را در حق انقلاب اسلامی تمام کردند و استقامت در پاسداری از حریم انقلاب را به یک اصل اساسی و همه‌جانبه مبدل کردند که نباید این آرامش و امنیت امروزی در کشور به باد فراموشی سپرده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار