خبرهای داغ:
از سوی یکی از خیران صورت گرفت؛

اهدای زمین برای مسکن چهار خانواده تحت حمایت کمیته امداد

رئیس کمیته امداد اداره اقبالیه گفت: یکی از خیران روستای هادی آباد در اقدامی خداپسندانه یک قطعه زمین برای ساخت مسکن چهار خانواده تحت حمایت کمیته امداد، اهدا کرد.
کد خبر: ۹۲۸۱۴۴۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد یوسفی بیان کرد: یکی از نیازهای مهم و پرهزینه مددجویان تحت حمایت، موضوع مسکن است که در روند توانمندسازی آنان تأثیر بسزایی دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت تأمین مسکن برای خانواده های ولی نعمت تحت حمایت، کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می کند تا با استفاده از ظرفیت های مختلف در این زمینه اقدام کند.

رئیس کمیته امداد اداره اقبالیه اضافه کرد: با پیگیری های انجام شده یکی از خیران روستای هادی آباد ۴۹۰ متر زمین برای احداث مسکن برای چهار خانوار نیازمند هدیه کرد و مقرر شد به سرعت ساخت مسکن برای این عزیزان آغاز شود.

وی افزود: برای ساخت مسکن این چهار خانواده از تسهیلات بانکی، کمک خیران و کمک های بلاعوض کمیته امداد امام (ره) استفاده خواهیم کرد تا در اسرع وقت این مسکن تحویل محرومان شود.

یوسفی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند برای مشارکت در ساخت مسکن مددجویان کمک های خود را در قالب طرح رضوان و با شماره گیری کد مهربانی #۰۲۸۷*۸۸۷۷* اهداء کنند.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار