جانشین فرمانده سپاه کربلا:

مشکلات کشور ناشی از بی کفایتی برخی مسئولین است / برخی‌ها توجه‌ای به معیشت مردم ندارند

جانشین فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات کشور قابل حل است، افزود: مشکلات کشور ناشی از بی کفایتی و بی مسئولیتی می‌باشد، که متاسفانه خیلی‌ها توجه‌ای به معیشت مردم ندارند.
کد خبر: ۹۲۸۱۲۲۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴
فق
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین تجلیل از جهادگران دانشگاهی استان مازندران همزمان با آخرین روز هفته دفاع مقدس با حضور سرهنگ حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا به  همت سازمان بسیج دانشجویی  سپاه کربلا در دانشگاه مازندران بابلسر برگزار شد.

در این مراسم، سرهنگ حسین محمدرضایی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که دوران دفاع مقدس یک گنجینه ارزشمند برای کشور است، گفت: باید از این گنجینه نهایت استفاده را برد.

سرهنگ پاسدار رضایی با بیان این مطلب که صدام با حمایت مجامع بین المللی و کشور‌های منطقه علیه ایران وارد جنگ شد، اما پیروز این میدان ایران اسلامی بود، افزود: ایران کشوری بود که تازه انقلاب کرده بود ثابت سیاسی، اقتصادی نداشت و بسیج و سپاه هم تازه تاسیس شده بود و کشور در حال مبارزه با منافقین و ضد انقلاب بود. اما به واسطه نیرو‌های مومن انقلابی کار آمد نتیجه جنگ به نفع ایران تغییر داده شد.
 
جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه ما هم در جنگ انقلاب را صادر کردیم و هم ابهت غرب و شرق را شکستیم یادآور شد: فرماندهان دوران دفاع مقدس همه جوان بودند و این جهادگران جوان پای کار بودند تا ما در جنگ پیروز شویم.
 
سرهنگ پاسدار رضایی با تصریح بر اینکه امروزه هم دشمن با راه اندازی جنگ ترکیبی در عرصه‌های مختلف به مقابله با نظام برخاسته است، تاکید کرد: اگر میخواهیم در جنگ نرم دشمن پیروز شویم باید از مدل دفاع مقدس  پیروی کنیم .
 
فق
 
جانشین فرمانده سپاه کربلا به بیانات رهبر معظم انقلاب که اگر  هشت میلیون جوان مومن انقلابی پای کار داشته باشیم نگران اینده انقلاب نخواهیم بود، اشاره و خاطرنشان کرد: هروقت کار را به جوانان انقلابی و علاقمند و دلبسته به نظام سپردیم و به آن‌ها اعتماد کردیم، آن‌ها هم مخلصانه پای کار آمدند.
 
سرهنگ پاسدار رضایی در همین باره اضافه کرد:  در میدان مقابله با کرونا، جوانان مخلصانه پای کار آمدند و مشکلات را کمتر کردند.
 
به گفته جانشین فرمانده سپاه کربلا باید همه مسئولان در همه عرصه‌ها از جوانان جهادگر در پیشبرد کار‌ها و رفع مشکلات استفاده کنند چرا که آینده کشور و نظام را جوانان رقم می‌زنند.
 
سرهنگ پاسدار رضایی در ادامه  به حمایت مسئولان از جوانان تاکید کرد و یادآور شد: جوانان و اردو‌های جهادی می‌تواند باعث رفع مشکلات شود و هم  به مردم خدمت می‌کنند.  
 
جانشین فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات کشور قابل حل است، افزود: نباید همه مشکلات را به حساب آمریکایی‌ها گذاشت گرچه آمریکا دشمن شماره یک نظام اسلامی و دشمن قسم خورده انقلاب است، اما برخی مشکلات کشور ناشی از بی کفایتی و بی مسئولیتی می‌باشد، که متاسفانه خیلی‌ها توجه‌ای به معیشت مردم ندارند.
 
سرهنگ پاسدار رضایی با انتقاد از گرانی‌ها در بازار مسکن و خودرو تصریح کرد: دلیل  این گرانی‌ها عدم نظارت و پیگیری مسئولان است.
 
انتهای پیام/
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها