خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

پویایی دفاع مقدس در ادامه دادن مسیر شهدا و رزمندگان است

نماینده ولی فقیه در استان همدان پویایی دفاع مقدس را در ادامه دادن مسیر شهدا و رزمندگان دانست و گفت: شهدا با تمام وجود تلاش کردند و این فرصت را امروز در اختیار ما قرار داده‌اند.
کد خبر: ۹۲۸۰۶۶۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶

پویایی دفاع مقدس در ادامه دادن مسیر شهدا و رزمندگان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عصر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرمانده نیروی انتظامی استان و مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان با حضور در منزل سردار مظاهر مجیدی از خدمات و مجاهدت‌های فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تقدیر کردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که فراوان در وصیت نامه شهدا مطرح شده و تجلی پیدا کرده است، استمرار راه و بزرگداشت یاد شهدا است.

آیت الله حبیب الله شعبانی با تقدیر از مجاهدت‌های سردار مجیدی، مطرح کرد: این مراسم و حضور در منزل سردار مجیدی، برای آن است که اهداف شهدا در جامعه زنده باشد.

وی پویایی دفاع مقدس را در ادامه دادن مسیر شهدا و رزمندگان دانست و گفت: در مسابقات دو امدادی اگر نفرات بعدی کوتاهی کنند تمامی زحمات شرکت کنندگان قبلی بر باد خواهد رفت بنابراین شهدا نیز همچون این مسابقه با تمام وجود تلاش کردند و این فرصت را امروز در اختیار ما قرار داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم تا دچار سستی، تنبلی و کم کاری نشویم، مطرح کرد: امروز فرصت دوندگی من و شما است تا این هدف را به نفرات بعدی برسانیم.

وی با بیان اینکه یکی از نشانه‌های قدردان بودن جامعه نسبت به ایثارگران، درک مقام و منزلت آنها است، اظهار کرد: رزمندگانی که دیروز در دفاع مقدس حضور داشتند امروز در جبهه دیگری مشغول خدمت هستند و یکی از این رزمندگان و ایثارگران، سردار مجیدی است که امروز برای قدردانی از این خدمات به منزل ایشان آمده‌ایم.

شعبانی با تاکید بر اینکه باید قدردان نعمت امنیت در کشور باشیم، گفت: خطری که دیروز امنیت کشور را تهدید می‌کرد امروز هم وجود دارد و دشمن با نقشه های متعددی، زیرک و با تجربه تر از گذشته در رسیدن به هدف خود راسخ‌تر شده است.

وی تصریح کرد: در روایات ما نسبت به نعمت امنیت و قدردانی آن، بسیار توجه شده است و یکی از مصادیق شکرگزاری آن را، قدردانی از کسانی است که این نعمت را ایجاد کرده‌اند برشمرده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه همه مردم قدردان زحمات رزمندگان دیروز و امروز هستند، گفت: درست است که مشکلات معیشتی و گله مندی هایی در کشور وجود دارد اما در مساله امنیت همه مردم قدردان این نعمت هستند و نشانه آن نیز مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که همه مردم با حضور خود ثابت کردند که در کنار نظام و مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب شهدای همدان را با عبارت شهدای برجسته معرفی کرده‌اند، مطرح کرد: در سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری ایشان به نام شهید خوش لفظ اشاره کردند که این نشان دهنده آن است که نام شهدای همدان بر ذهن رهبر معظم انقلاب حک شده است بنابراین باید خداوند را شاکر باشیم که در همدان شهر دارالمجاهدین و دارالمومنین هستیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات