دیدار فرمانده سپاه بیت المقدس با نماینده، ولی فقیه در کردستان

سردار سیدصادق حسینی و حجت الاسلام علی جعفر نژاد نماینده، ولی فقیه در سپاه کردستان صبح امروز و به مناسبت هفته دفاع مقدس همراه با جمعی از فرماندهان سپاه بیت‌المقدس با نماینده، ولی فقیه در استان کردستان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۲۸۰۳۶۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار سیدصادق حسینی و حجت الاسلام علی جعفر نژاد نماینده، ولی فقیه در سپاه کردستان صبح امروز و به مناسبت هفته دفاع مقدس همراه با جمعی از فرماندهان سپاه بیت‌المقدس با نماینده، ولی فقیه در استان کردستان دیدار کرد.

وی افزود: دفاع مقدس متعلق به همه مردم ایران است ایرانیانی که چهل سال گذشته وقتی دشمن متجاوز جنگ نابرابر را علیه آنان آغاز کرد ۸ سال جانانه ایستادن و با نثار جان خود انقلاب اسلامی را برای مردم به ارمغان آوردند.

سردار حسینی با اشاره به اینکه سپاه در کردستان همواره در کنار مردم بوده و اقدامات مختلفی را در ایام کرونایی در راستای مقابله با این ویروس انجام داده است گفت: امسال و به دلیل شیوع این ویروس تمامی برنامه‌های هفته دفاع مقدس با تغییرات زیادی اجرا شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستانافزود: در ایام هفته دفاع مقدس ۶۰ عنوان برنامه شاخص و ۸۰۰ ویژه‌برنامه گرامیداشت این هفته پیش‌بینی شده بود که امروز آخرین برنامه‌های آن برگزار خواهد شد.

وی گفت:غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، حضور اکیپ‌های پزشکی در مناطق محروم در شهرستان‌های مختلف استان و برگزاری برنامه‌های متعدد در صدا و سیما با حضور افراد مختلف، تجلیل از خانواده شهدا، حضور نیرو‌ها در دستگاه‌های مختلف و افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کردستان برشمرد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی اظهار داشت: در چند سال اخیر در حوادث طبیعی همانند سیل و زلزله و اپیدمی شیوع ویروس کرونا نیرو‌های مسلح نشان دادند می‌توانند از ظرفیت‌های دیگر خود هم برای کمک به جامعه بهره ببرند.

وی عنوان نمود: نیرو‌های مسلح در ایجاد امنیت و صیانت کشور و حفاظت از مرز‌ها بسیار تاثیرگذار هستند، ولی در داخل جامعه هم بسیار کمک کار بوده‌اند.

نماینده، ولی فقیه در کردستان با اشاره به فعالیت‌های چشمگیر سپاه پاسداران گفت: زحمات عزیزان سپاه هیچوقت مخفی نیست و زحمات و مسوولیت‌های آن‌ها در عرصه‌های مختلف افزایش پیدا کرده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار