خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

خدمت به محرومان عامل خصومت دشمنان نظام با کمیته امداد است

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: خدمت به محرومان عامل خصومت و دشمنی نظام با کمیته امداد است چراکه دشمن با هر اقدام مردم یاری، مردم داری و منجر به خدمت به مردم مخالف است.
کد خبر: ۹۲۸۰۳۰۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام مجید تلخابی در دیدار مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: مسئولیت هایی که در نظام به افراد مختلف داده می شود برای خدمت به مردم و حرکت در مسیر خدمت رسانی است چراکه اساس کار حکومت ایجاد بستر مناسبی برای بهبود مادی و معنوی زندگی آحاد مردم است.

وی ادامه داد: آموزه های دینی به ما می آموزد که در کنار تلاش برای امرار معاش و گذران زندگی خویش نباید از وضعیت دیگران غافل باشیم و آنها را فراموش کنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: دشمن تلاش می کند تا در جامعه ایجاد ناامنی و ناامیدی کند از این رو خدمتگذاری مسئولان بیش از پیش اهمیت دارد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) نهادی است که براساس محور خدمت به نیازمندان فعالیت دارد و فعالیت این نهاد در جهت دفع اقدامات کینه توزانه دشمن تأثیر بسزایی دارد از این رو دشمن از خدمات این نهاد به محرومان ناراحت است در نتیجه با کمیته امداد خصومت دارد.

حجت الاسلام تلخابی عنوان کرد: خدمت به محرومان و نیازمندان و تلاش برای رفع مشکلات آنها به کمیته امداد امام خمینی (ره) و فعالان این نهاد و هر آن کس که در این عرصه تلاش می کند، عزت داده است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولینی که به دور از مشکلات و موانع به دنبال خدمت به مردم هستند، نقش موثری در بی اثر کردن اختلاف ها و مقابله با توطئه نامیدی آفرینی دشمن دارند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: خدمت به محرومان عامل خصومت و دشمنی با کمیته امداد است چراکه دشمن با هر اقدام مردم یاری، مردم داری و منجر به خدمت به مردم مخالف است.

وی یادآورشد: باید نگرش به نیکوکاری در میان مردم فرهنگ سازی شود تا مردم با انفاق و ابعاد مختلف آن بیشتر آشنا شوند.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار