خبرهای داغ:
معاون عقیدتی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

دفاع مقدس اوج عرفان، معنویت، ایثار و فداکاری بود

سرهنگ کوچک خانی گفت: دفاع مقدس اوج عرفان، معنویت، ایثار و فداکاری بود و شهدا با الگوگیری از عاشورا و قیام امام حسین(ع) در دفاع از اسلام سربلند شدند و دشمن را هم سرافکنده کردند.
کد خبر: ۹۲۸۰۲۹۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس شب گذشته با سخنرانی سرهنگ پاسدار علی کوچک خانی معاون عقیدتی سپاه صاحب الامر (عج) در فضای بیرونی مسجد صاحب‌الزمان(عج) محله طهرانچی و به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید همت حوزه ولیعصر(عج) قزوین برگزار شد.

سرهنگ کوچک خانی در این مراسم ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، اظهار کرد: جنگ 8 ساله توسط قدرت‌های غرب و شرق به کشور ما تحمیل شد و در این جنگ با همت ملت و شجاعت رزمندگان اسلام و با رهبری حکیمانه حضرت امام(ره) نه یک وجب از خاک کشورمان شد و نه یک قدم جمهوری اسلامی از مواضع خود عقب نشینی کرد.

وی ادامه داد: دفاع 8 ساله ما به این دلیل مقدس است که طی این دوران از ناموس، شرف، وطن و ارزش‌ها دفاع کردیم و اگر فداکاری شهدا و ایثارگران نبود، استقلال، تمامیت ارضی و ارزش‌های دینی، ملی و انقلابی را از دست می‌دادیم.

این مسئول بیان کرد: دفاع مقدس اوج عرفان، معنویت، ایثار و فداکاری بود و شهدا با الگوگیری از عاشورا و قیام امام حسین(ع) در دفاع از اسلام سربلند شدند و دشمن را هم سرافکنده کردند.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس، حماسه بزرگ ملت ایران مبتنی بر ایثار و ایمان بود، افزود: امروز ما هم وظیفه داریم بصیرت و ولایت پذیری خود را حفظ کنیم تا شرمنده شهدا نبوده و بتوانیم راه نورانی‌شان را ادامه دهیم.

 

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار