برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در سنندج

همایش پیاده روی خانوادگی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضورگسترده شهروندان کردستانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۹۷۲۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،همایش پیاده روی خانوادگی صبح امروز با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و جمعی از مسوولین و شهروندان استانی برگزار شد. در این مراسم فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان هدف از برگزاری این همایش را گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس و نیز گسترش فرهنگ پیاده‌روی و ورزش همگانی برای سلامت عمومی برشمرد و اظهار داشت: توسعه ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط در بین خانواده‌ها از رویکرد‌هایی است که باید در خانواده‌ها نهادینه شود.

وی با بیان اینکه هدف و خواست تمام دستگاه‌ها و کمیته‌ها از برگزاری این برنامه‌ها انتقال فرهنگ ارزشی دفاع مقدس به نسل‌های جدید است، ادامه داد: ماندگاری دفاع مقدس به دلیل ارزشی بودن این حماسه بزرگ مردمی است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: هر آنچه که امروز به عنوان مدیران و مسئولان و حتی اقشار مختلف جامعه تمرین می‌کنیم رزمندگان و شهدای این ملت در طول هشت سال جنگ تحمیلی آن را اجرا کرده‌اند.

سردار حسینی افزود: محبت و دوستی و ارتباط سالم خانوادگی یکی از تاکیدات و سفارشات اسلام است و رشد و تعالی اخلاق کریمه اسلامی قطعا در خانواده سالم شکل میگیرد.

وی گفت: دفاع مقدس بر مبنای اعتقاد، ایمان و توسل به ائمه و ارتباط با خدای باری تعالی پیروز شد و این اصلی‌ترین خصیصه رزمندگان و برگ برنده اردوگاه اسلام بود و همین امر امروزه میتواند حامی ما برای عبور از مشکلات باشد.

سردار حسینی گفت: اگر میخواهیم راه شهدا را به شکل شایسته ادامه دهیم و در تعمیق فرهنگ اسلامی تلاش کنیم باید بدی‌ها را کنار بگذاریم و ترویج دهنده معارف اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه ایثارگری و حماسه‌های رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی بهترین الگو برای تحقق مدیریت جهادی مدنظر رهبری از سوی مدیران است، اظهار داشت: رزمندگان و در کل ملت ایران در آن زمان با همین مدیریت جهادی بسیاری از ناممکن‌ها را ممکن کردند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر عنوان کرد:شهدا وظیفه خود را انجام دادند، اثرا ایستادگی و مقاومت کردندو رزمندگان تلاش کردند تا این میراث گرانباه در اختیار ما قرار بگیرد و ماه هم با همان شیوه و منش شهدا ادامه دهنده این راه باشیم و از گرانبهاترین و با ارزشترین سرمایه که نظام مقدس انقلاب اسلامی است حفاظت کنیم.

سردار حسینی بر ماندگاری تفکر و روحیه ایثارگری دوران دفاع مقدس به عنوان رمز پیروزی رزمندگان تاکید کرد و گفت: اگر بخواهیم این تفکر همچنان در جامعه ما ماندگار باشد باید اثرگذاری برنامه‌ها را به عنوان اصلی مهم مورد توجه قرار دهیم.

در انتهای این مراسم از خانواده به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار