توزیع یک هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند سبزواری

یک هزار بسته لوازم‌التحریر باهدف ایجاد عدالت آموزشی در بین دانش آموزان نیازمند سبزواری توزیع شد
کد خبر: ۹۲۷۸۳۵۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار هادی موحد نیا در مراسم توزیع یک هزار بسته لوازم التحریر به مناسبت بازگشایی مدارس اظهار داشت: توزیع این بسته‌ها باهدف ایجاد عدالت آموزشی در بین دانش آموزان و در راستای طرح رزمایش کمک مؤمنانه در مناطق محروم سبزوار انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هرکدام از بسته‌های توزیع‌شده شامل کیف مدرسه دفتر و لوازم آموزشی است تصریح کرد: ارزش ریالی این طرح ۷۰ میلیون ریال است که توسط بسیج سازندگی سبزوار تأمین و در اختیار نیازمندان قرارگرفته است.

موحد نیا در ادامه با اشاره به اینکه این طرح از ۱۵ شهریورماه آغازشده است و تا ۱۵ مهرماه به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت تأکید کرد: تلاش خواهیم کرد با شناسایی دانش آموزان نیازمند و تأمین اقلام آموزشی موردنیاز آن‌ها نگذاریم دانش‌آموزی به علت نیاز مالی از تحصیل بازبماند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۱۱ هزار سبد کالا تاکنون به همت بسیجیان خیر و نیک‌اندیش در بین نیازمندان توزیع‌شده است ادامه داد: یکی از سنت‌های خوبی که از ابتدای این رزمایش پایه‌ریزی شد موضوع هر محله یک قربانی بود که در حال حاضر و به همت پایگاه‌های بسیج در حال اجرا هست.

وی بابیان اینکه اجرای این رزمایش همچنان ادامه دارد افزود: از دیگر این اقدامات توزیع بیش از ۱۴۰ سری جهیزیه به ارزش بیش از یک میلیارد تومان بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها