خبرهای داغ:
محمد گل زاده

بازسازی عملیات کربلای چهار و اجرای تئاتر خیابانی امتداد عاشورا در آران و بیدگل

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین آران و بیدگل از بازسازی عملیات کربلای ۴ و اجرای تئاتر خیابانی امتداد عاشورا همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۸۱۵۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران و بیدگل, «محمدرضا عبدالله آبادی»فرمانده حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین با گرامیداشت فرارسیدن چهل سالگی دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا گفت: همزمان با هفته بزرگداشت دفاع مقدس بیش از ۱۲۰ برنامه مختلف فرهنگی، سازندگی و محرومیت زدایی و ورزشی از سوی حوزه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین(ع) در سطح شهرستان آران و بیدگل اجرا می شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین (ع) آران و بیدگل افزود: برنامه میدانی بازسازی عملیات کربلای چهار از جمله برنامه های شاخص ویژه بزرگداشت این هفته خواهد بود که برای نخستین بار به صورت آبی و خاکی و با رعایت کامل جزئیات و بر اساس روایت رزمندگان دفاع مقدس، روز  پنج شنبه ۱۰ مهر در مسکن مهر برگزار خواهد شد.

 عبدالله آبادی از عملیات کربلای چهار به عنوان مقدمه عملیات فتح الفتوح کربلای پنج یاد کرد و افزود: نقش آفرینی رزمندگان آران و بیدگلی در این عملیات قابل توجه و چشمگیر بوده است. در این عملیات، رزمندگان گردان امام محمد باقر(ع) شهرستان آران و بیدگل به عنوان خط‌ شکن حضور داشتند و تنها در یک روز، ۳۸ رزمنده از جمله دو سردار دفاع مقدس از این شهرستان به شهادت رسیدند. در مجموع عملیات های چهار و پنج، ۱۳۱ رزمنده دفاع مقدس از شهرستان آران و بیدگل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین (ع) آران و بیدگل خاطر نشان کرد: برگزاری تئاترهای خیابانی با عنوان امتداد عاشورا و روایت گری و خاطره گویی خیابانی در نقاط مختلف شهر آران و بیدگل از دیگر برنامه های شاخص این حوزه مقاومت در هفته دفاع مقدس است.

 عبدالله آبادی با بیان اینکه چهل سالگی دفاع مقدس یک مناسبت و رخداد ملی است و همه باید تلاش کنیم که به بهترین شکل ممکن نسبت به انتقال و انتشار فرهنگ آن مبادرت کنیم

ارسال نظرات
آخرین اخبار