خبرهای داغ:
محمد گل زاده
جلسه عقیدتی به مناسبت هفته دفاع مقدس

جلسه عقیدتی به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل حوزه مقاومت بسیج کوثر

جلسه عقیدتی به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل با حضور شورای حوزه، فرماندهان، مسئولین تأیید صلاحیت، مربی صالحین، فرهنگی و سیاسی پایگاهها با سخنرانی جناب آقای کشایی« محقق و نویسنده زندگینامه، سبک و سیره شهدا» برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۱۰۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آران و بیدگل, جلسه عقیدتی به مناسبت هفته دفاع مقدس مورخ ۱۳۹۹/۶/۲۹ در محل حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل با حضور شورای حوزه، فرماندهان، مسئولین تأیید صلاحیت، مربی صالحین، فرهنگی و سیاسی پایگاهها با سخنرانی جناب آقای کشایی« محقق و نویسنده زندگینامه، سبک و سیره شهدا» برگزار شد.

 جناب آقای کشایی با اشاره به سبک زندگی شهدا خاطر نشان کردند که باید کودکان، نوجوانان و جوانان را پای کار آورد، به آنها اعتماد کرده و مسئولیت داد. ایشان با اشاره به این مطلب که همین نوجوانان و جوانان ۱۶ و ۱۷ ساله بودند که در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پس از آن در هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی کردند، افزودند باید به نوجوانان و جوانان امروز هم بها داده شود، سؤالات و شبهات ایشان را پاسخ داده و در تداوم و حفظ انقلاب از ایشان استفاده کرد. جناب آقای کشایی با بیان خاطراتی از شهداء مطرح و شاخص هشت سال دفاع مقدس شهرستان آران و بیدگل صحبتهای خود را ادامه دادند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار