خبرهای داغ:
مسوول بسیج دانش آموزی استان قزوین

زنگ ایثار در مدارس استان قزوین به صدا در می آید

سرباز گفت: ویژه برنامه‌ی بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان در راستای تکریم و گرامی داشت چهلمین سالروز هفته‌ی دفاع مقدس و زنده نگهداشتن یاد و خاطره‌ی سیدالشهدای انقلاب اسلامی و مقاومت برگزاری مراسم زنگ ایثار و مقاومت در مدارس سراسر استان است.
کد خبر: ۹۲۷۷۴۶۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ محمد سرباز مسوول بسیج دانش آموزی استان قزوین در نشست خبری گرامی داشت هفته‌ی دفاع مقدس ضمن تقدیر از اصحاب رسانه به عنوان مبلغان و پیامبران انتقال و انتشار پیام اظهار کرد: ادغام مراسم گرامی‌ داشت هفته‌ی دفاع مقدس و شهادت سردار دلها وظایف ما را در قبال انقلاب و ارزش‌های انقلاب بیشتر کرده‌است.

وی ادامه داد: در سال جاری تصمیم برآن است تا بسیج دانش‌آموزی استان همراه با بسیج فرهنگیان به جهت همسو بودن اهداف و بررسی سطح تاثیرگزاری برنانه‌ی ویژه‌ای را به مناسبت گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس اجرایی کند.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بین آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان تصمیم داریم با توجه به مناسبت‌های ملی و مذهبی یاد و خاطره‌ی سردار دلها را زنده نگه داریم.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اذعان کرد: ویژه برنامه‌ی بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان در راستای تکریم و گرامی داشت چهلمین سالروز هفته‌ی دفاع مقدس و زنده نگهداشتن یاد و خاطره‌ی سیدالشهدای انقلاب اسلامی و مقاومت برگزاری مراسم زنگ ایثار و مقاومت در مدارس سراسر استان است.

این مقام مسئول ابراز کرد: ویژه برنامه‌ی زنگ ایثار و مقاومت در مقطع متوسطه‌ی اول و دوم مدارس سراسر استان برگزار می‌شود.

وی گفت: ویژه برنامه‌ی این مراسم باشکوه نیز ساعت ۸ صبح روز سه شنبه یکم مهرماه سال جاری در مدرسه‌ی شاهد قائم با حضور نماینده‌ی ولی فقیه در استان، سردار فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)، استانداررو مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.

سرباز تصریح کرد: از دیگر ویژه برنامه‌های هفته‌ی دفاع مقدس تجلیل از دانش‌آموزان نخبه، تکریم و تجلیل از خانواده‌ی شهدا، مدافعان حرم وفرزندان شهدای فرهنگی و همچنین قرائت میثاق‌نامه است که به عنوان قرارگیری دانش‌آموزان در مسیر شهدا تعبیه شده‌است.

رئیس سازمان بسبج دانش‌اموزی با اشاره به برنامه‌های اجرای سازمان بسیج دانش‌آموزی در طی سال عنوان کرد: لیگ علمی پایا به عنوان بزرگترین لیگ علمی دانش‌اموزی جهان اسلام در استان قزوین با شرکت ۲۳۰۰ دانش‌آموز در قالب تیم‌های پنح نفر برگزار شد که در این مسابقات ۷۲ تیم شرکت کننده به مرحله‌ی دوم لیگ علمی راه پیدا کردند.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی برگزاری دوره‌ی طرح یاوران ولایت دانش‌آموزی بود که به علت شیوع ویروس منحوس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.


سرباز تاکید کرد: دوره‌ی طرح یاوران ولایت به صورت زنده در شبکه‌ی مجازی آپارات، بارگزاری مطالب آموزشی به صورت افلاین در سایت اپارات و کانال یاوران ولایت دانش‌اموزی در پیام رسان بومی انجام شد که در این طرح ۲۵۵ دانش‌آموز شرکت داشتند.

وی افزود: کارگاه حضوری طرح یاوران ولایت به صورت اردوهای یک روزه در سطح شهرستان‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: اجرای طرح یاوران ولایت در سطح استان به مدت ۱۴ روز از اخرین هفته‌ی مردادماه سال جاری آغاز و تا ششم شهریور ماه ادامه داشت.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار