بیانیه ی سازمان بسیج پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت

سازمان بسیج پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت درخصوص چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۷۷۳۷۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سازمان بسیج پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت درخصوص چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل میباشد:

بسمه تعالی

هفته دفاع مقدس سال 1399 ، مقارن با چهلمین سال آغاز جنگ تحمیلی و پدید آیی دفاع مقدس ملت ایران به صورت اعجاب آمیز در برابر تمامی قدرت های شیطانی است . اگرچه دفاع ملت ایران از همه ارزش های خود در برابر شیطان بزرگ و حامیانش در طول 40 سال گذشته استمرار داشته ، ولی آن دوران 8 ساله یک دوران مشعشع ، بی نظیر و حیات بخش برابر حال و آینده ایران و ایرانی است . دفاع مقدس گنجی پایان ناپذیر و سرمایه ای بزرگ برای پشتیبانی از حرکت تمدن ساز ملت ایران تا رسیدن به قله های عزت و افتخار است .

وقتی از دفاع مقدس نام برده می شود اوج شکوفایی بالندگی ، شهادت پروری ، وحدت و یکپارچگی کشور ، پیروی و اطاعت از ولی فقیه و تحقق همه آرمان های اسلام نبوی ( ص) و نهضت حسینی (ع) در آن نمایان و در برترین جلوه های زیبایی قرار دارد . خالقان و حماسه آفرینان دفاع مقدس با صلابت و اراده پولادین و نور ایمان ، رهنمود راه مقدس شدند ، که پاداش آن جاودانگی و بقاء بود . و نشان داد که سرنوشت هر ملتی به دست خود اوست .

دفاعی که دستاورد هایی عظیم تر از آنچه فکر میکردیم در خود دارد و دستاوردهایی که امام راحل (ر ه ) فرمود : « در دفاع مقدس اسلام و انقلاب را به جهان صادر کردیم . » صدوری که یکی از ثمره های عملی آن را می توان آزادی و استقلال طلبی مردم شریف عراق ، یمن ، سوریه و در آینده دیگر ملت های مظلوم نام برد . از دیگر ثمرات دفاع مقدس فرهنگ سازی است . فرهنگ ارزشمند و زیربنایی از خودگذشتگی و ایثار اجتماعی که امروز از جوانان و نوجوانان تا پیر و کهنسال این ملت برای خداجویی ، خداخواهی ، خداباوری و خدامحوری در قول و عمل به آن تمسک می جویند . ثمره ای که شهدای آن امروز الگوی عملی و اسوه جوانان این ملت و دیگر ملت ها در ایثار و از خودگذشتگی هستند و جلوه های ارزشنمدی همچون حماسه سازی مردم سرافراز ایران اسلامی در زلزله ، سیل و بیماری کرونا تجلی پیروی از سیره و سبک زندگی شهداء است .شهدایی که ملجأیی برای انس و ارتباط و حاجت طلبی اقشار مختلف مردم و مزار مقدس آنها زیارت گاه معنوی و مقدس همه ارادتمندان است .

سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه بیت المقدس استان کردستان ضمن آرزوی علّو درجات برای امام راحل (قدس سره ) و شهدای انقلاب ، دفاع مقدس و مدافعات حرم ، خصوصا سید شهدای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، صمیمانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس را که باعث مجد و عظمت و اقتدار ایران اسلامی گردید به همه پدران و مادران ، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان ، آزادگان ، رزمندگان و همه ارادتمندان و ملت اسلامی ایران و مستضعفان جهان عموما و به ولی فقیه و رهبر عظیم شأن انقلاب ( مدظله العالی ) خصوصا تبریک و تهنیت عرض نموده و همگان را به درس آموزی از عزت آفرینی و افتخارات و دستاورد های این حماسه عظیم فرا می خواند.

سازمان بسیج پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات