استاندار گیلان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید عنوان داشت

لزوم پایش منظم دستگاه‌های متولی برای رفع موانع تولید

استاندار گیلان رصد و پایش منظم دستگاه های متولی برای شناسایی و رفع موانع تولید در استان را امری ضروری خواند و گفت: بر استمرار جلوگیری از تغییر کاربری اراضی صنعتی، تاکید دارم.
کد خبر: ۹۲۷۷۳۱۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، استاندار گیلان رصد و پایش منظم دستگاه های متولی برای شناسایی و رفع موانع تولید در استان را امری ضروری خواند و گفت: بر استمرار جلوگیری از تغییر کاربری اراضی صنعتی، تاکید دارم.

برنامه ریزی و تلاش برای حل مشکلات واحدهای تولیدی تنها به مرکز استان محدود نمی شود بلکه تمامی واحدهای تولیدی در همه مناطق استان، دارای اهمیت بوده و رفع مشکلات آنها ضروریست.

دکتر زارع بر لزوم تلاش فزون تر برای تحقق شعار جهش تولید، تاکیدی چندباره کرد و گفت: کمبود اراضی از محدودیت های استان است و باید جلوگیری از تغییر کاربری اراضی صنعتی بطور جدی استمرار یابد.

استاندار گیلان یادآور شد: فعالان عرصه های تولید و صنعتی، به معنای واقعی جهادگر هستند و لازم است همه دستگاه‌های اجرایی و بانک ها  نسبت به حل مشکلات آنها همتی مضاعف داشته باشند.

در این جلسه شماری از تولیدکنندگان استان به بیان مشکلات خود پرداختند و چهار طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

موضوع ایجاد کلینیک شهرک های صنعتی گیلان نیز در این نشست مطرح شد و مدیرعامل شهرک های صنعتی استان برنامه های خود درخصوص حل مشکلات واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی را ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار