فرمانده سپاه زرندیه در گفتگوی اختصاصی با «بسیج»:

دفاع مقدس تابلوی بزرگی از ایثار، ازخودگذشتگی، پایداری و مقاومت/ وضعیت امروز ما به مثابه زمان دفاع مقدس است

سرهنگ روح افزا سلاح ایمان، تقوا، توکل، رهبری آسمانی امام خمینی (ره) و یک لشکر مردمی بسیجی و نظامی را رمز پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس خواند و افزود: علی رغم امکانات بسیار زیاد رژیم بعث و در یک جنگ کاملا نامتقارن با این حال فاتحان جبهه‌های حق علیه باطل غیور مردان مخلص جمهوری اسلامی بودند که با رهبری امام امت توانستند بر سربازان صدام حسین فائق آیند.
کد خبر: ۹۲۷۶۹۴۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه؛ سرهنگ پاسدار حسین روح افزا فرمانده سپاه زرندیه در گفتگویی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج ضمن گرامی داشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس تصریح کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس هر ساله با هدف یادآوری رشادت‌های رزمندگان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.
سرهنگ پاسدار حسین روح افزا فرمانده سپاه زرندیه با بیان اینکه یکی از اهدافی که ما به ایام الله می‌پردازیم عبرت گرفتن از وقایعی است که در این ایام رخ داده اظهار داشت: از جمله این مسائل اصلی و کلیدی در هشت سال دفاع مقدس که امروز درس مهمی برای ما هست، مقاومت شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان در برابر یک دشمن تا دندان مسلح و مجهز بود.


فرمانده سپاه زرندیه سلاح ایمان، تقوا، توکل، رهبری آسمانی امام خمینی (ره) و یک لشکر مردمی بسیجی و نظامی را رمز پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس خواند و افزود: علی رغم امکانات بسیار زیاد رژیم بعث و در یک جنگ کاملا نامتقارن با این حال فاتحان جبهه‌های حق علیه باطل غیور مردان مخلص جمهوری اسلامی بودند که با رهبری امام امت توانستند بر سربازان صدام حسین فائق آیند.


حسین روح افزا ضمن مقایسه سنگر‌های لشکر ایمان و کفر در دفاع مقدس گفت: ایثارگری، مناجات، گذشت و از خودگذشتگی در یک سوی این میدان و سیگار و مواد مخدر، مشروبات الکلی و مجلات آنچنانی در سوی دیگر باعث شد تا خداوند رعب و ترس و وحشت را دل دشمنان نظام اسلامی انداخته و دشمنی که سرتاپا غرق در مادیات بود را مفتضحانه رسوا کند.


روح افزا دفاع مقدس را تابلوی بزرگی از ایثار، ازخودگذشتگی، پایداری و مقاومت دانست و خاطر نشان کرد: وضعیت امروز ما دقیقا همچون زمان دفاع مقدس است و دشمن با تمام عِده و عُده خود به میدان آمده، ولی با شیوه‌های جدید و به‌روز؛ همچون جنگ رسانه‌ای و نرم، جنگ اقتصادی و... تفاوتی که امروز وجود دارد قدرت بسیار زیاد جبهه انقلاب است بطوریکه ما در آن زمان سیم خاردار هم نداشتیم، ولی امروز مجهز به موشک‌های دوربرد، پهباد‌های پیشرفته، زیردریایی‌های پیشرفت و... هستیم ودر عوض دشمن روز به روز رو به افول و ضعیف شدن است و همانطور که ما در دفاع مقدس ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکستیم و ریشه‌های انقلابمان را مستحکم‌تر کردیم انشاءالله امروز هم با اتکا و توسل به همان سلاح اولیه یعنی ایمان و تقوا هیمنه دشمن را شکسته و نخواهیم گذاشت تا با جنگ اقتصادی و رسانه‌ای خود انگیزه و روحیه انقلابی را از ما بگیرد.


فرمانده سپاه زرندیه در انتها ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان زرندیه با اشاره به مقارن شدن هفته دفاع مقدس با ایام عزاداری امام حسین (ع) خاطر نشان کرد: برنامه‌هایی تدارک دیده شده تا در این فرصت مغتنم پیوند جوانان با انقلاب اسلامی محکمتر از گذشته شود و امید داریم تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را به صورت مطلوب در برنامه‌های خود به مردم به خصوص جوانان انتقال دهیم.


سرهنگ پاسدار حسین روح افزبا تاکید بر اینکه تمامی این برنامه‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهند شد؛ همایش تجلیل از رزمندگان، همایش مشق رزم مجدد، رژه موتوری، برگزاری یادواره‌های شهدا، نمایشگاه عکس، مسابقات ورزشی، نشست‌های روشنگری و بصیرتی، خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس، تجلیل از جهادگران سلامت، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و افتتاح پروژه‌های سازندگی در مناطق محروم و ... را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان زرندیه اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار