خبرهای داغ:
محمد گل زاده
نمایش ۱۱۰ اثر تجسمی جانباز بسیجی استاد «سعید بوجار آرانی» در دانشگاه آزاد اصفهان

نمایش ۱۱۰ اثر تجسمی جانباز بسیجی استاد «سعید بوجار آرانی» در دانشگاه آزاد اصفهان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان از گشایش نمایشگاه سماع خط شامل ۱۱۰ اثر تجسمی جانباز بسیجی استاد «سعید بوجار آرانی» در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۶۴۹۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان،«میثم نمکی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شمال استان اصفهان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی دانشگاه ها در شرایط کرونایی و به منظور همراهی با خانواده های دانشجویان جدید الورود و تقویت فضای فرهنگی هنری ، نمایشگاه تجسمی «سماع خط» در سالن اندیشه تالار امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) برپا شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان افزود:  این نمایشگاه شامل گلچینی از ۱۱۰ اثر تجسمی جانباز بسیجی استاد سعید بوجار آرانی در قالب طراحی و نقاشی با تکنیک های سیاه‌ قلم، کنته، مداد رنگی، رنگ و روغن با کاردک، فانتزی و آثار جدید سماع خط است.

نمکی زمان برپایی این نمایشگاه را تا ۱۹ مهرماه عنوان کرد و یادآور شد: علاقه مندان می توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ از آثار موجود در این نمایشگاه واقع در سالن اندیشه تالار امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) بازدید کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان، تعامل فرهنگی و هنری با شهرهای مختلف کشور در قالب برپایی نمایشگاه ها، نشست ها و همایش های مشترک را از برنامه های مستمر این اداره عنوان کرد و افزود: ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه فعالیت‌های هنری در منطقه فرهنگی کاشان و آران و بیدگل وجود دارد که می توانیم با برنامه ریزی دقیق و هدفمند ، از این ظرفیت در راستای اعتلای فرهنگ و هنر و معرفی این منطقه به سایر شهرهای کشور بهره گیری کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار