خبرهای داغ:

برگزاری جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی کمیته رفع موانع تولید شهرستان شاهرود

جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی کمیته رفع موانع تولید شهرستان شاهرود به ریاست، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با حضور ادارات اصلی ستاد موانع تولید و جهش تولید برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۷۵۴۹۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی کمیته جهش تولیددر شهرستان شاهرود به ریاست، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با حضور بخشدار مرکزی و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط شهرستان برگزار شد.
فرماندار شاهرود در جلسه مذکوراظهار کرد: عزم واراده دولت بر پیگیری جدی مشکلات واحد‌های تولیدی و رفع موانع تولید و کمک به تولید کنندگان و سرمایه گذاران است.
نادر فخری با اشاره به تشکیل کار گروه اقدام ملی در سطح کشور افزود: کار گروه اقدام ملی با هدف افزایش دقت و سرعت دستگاه‌ها در رفع موانع تولید کنندگان و سرمایه گذاران در سطح ملی و استان تشکیل شده است.
فخری در ادامه ضمن قدردانی از تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای کار گروه جهش تولید و رفع موانع تولید شهرستان شاهرود در تحقق شعار سال خواستار توجه ویژه مسئولین در فعال سازی واحد‌های راکد، ارتقاء ظرفیت واحد‌ها و تسریع در فرآیند بهره برداری از پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰% شد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با تاکید بر شناسایی و احصاء مشکلات واحد‌های راکد افزود: مدیران دستگاه‌ها باید ظرف یک هفته نسبت به شناسایی واحد‌های راکد و پیگیری مشکلات این واحد‌ها از طریق جلسات کار گروه جهش تولید در سطح شهرستان و استان اقدام نمایند.
وی همچنین شناسایی و گروه بندی واحد‌های فعال با کمتر از ظرفیت اسمی، احصا مشکلات و پیگیری به منظور ارتقاء ظرفیت این واحد‌ها را مورد تاکید قرار داد.
بررسی و پیگیری مشکلات پروژه‌های در حال ساخت در حوزه اقتصادی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰% به منظور رفع موانع و تسریع در فرآیند بهره برداری از دیگر مواردی بود که از سوی فخری مورد اشاره واقع شد.
فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود در ۳ ماهه نخست سال ۹۹ با فعال سازی ۱۷ واحد تولیدی راکد و ارتقاء ظرفیت ۲۳ واحد فعال با کمتر از ظرفیت اسمی موفق به کسب رتبه اول در استان سمنان شد.
برگزاری جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی کمیته رفع موانع تولید شهرستان شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار