سربازان ورزشی با سربندبصیرت

دومین همایش بصیرت افزایی سربازان وظیفه باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت برگزار شد .
کد خبر: ۹۲۷۵۲۹۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

سربازان ورزشی با سربندبصیرت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بسیج : دومین همایش بصیرت افزایی ویژه سربازان وظیفه باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت در سالن 5 آذر برگزار شد . در این برنامه ورزشکارانی که در لباس خدمت مقدس سربازی مشغول به فعالیت ورزشی در تیم ها و فدراسیونهای مختلف بودن گرد هم آمدن تا خط و مش سربازی و جانبازی را مشق کنند.

در این برنامه قلی پور معاون محترم تربیت بدنی بسیج مستضعفین ضمن بیان اهداف و چشم اندازه بکارگیری سربازان ورزشی در تیم های مختلف هدف نهایی را تربیت ورزشکارانی در تراز انقلاب اسلامی بیان نمودند و انتظار خود را از یک سرباز نمونه در تیم های ورزشی ، علاوه بر آمادگی جسمانی و تقویت هوش ورزشی بالا بردن سطح تقوا و معنویت و تهذیب نفس تبین کردند . وی در ادامه مشکل جامعه امروز را نگاه مادی به تمام مقوله ها از جمله ورزش معطوف نمودند و باعث از بین رفتن طعم شیرین فتوحات ورزشی را در دل مردم بد اخلاقی و شکست هنجارهای اجتماعی توسط بعضی از ورزشکاران عنوان نمودن و راه نجات یک ورزشکار را مدد جستن از خداوند متعال و رعایت تقوای الهی ذکر کردند و به جوانان سرباز ورزشکار توصیه نمودند . ورزشکاری که برای خود آینده ورزشی ترسیم می کند برای رسیدن به قله های آرزوهایش از خدا غافل نشود .

در این برنامه شهمیری مدیر فنی تیم های باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گزارشی از روند فعالیت ها در سال 98 و 99 ارائه نمودن و اهداف و برنامه های پیش رو در این سال را ترسم نمود . وی در ابتدای سخنان خود فراز از انتظارات مقام معظم رهبری در خصوص ورزش و ورزشکار را قرائت نمودن . در پایان این برنامه در یک فضای صمیمی و دوستانه عکس یادگاری به اتفاق گرفته شد .

پایان پیام //.

سربازان ورزشی با سربندبصیرتسربازان ورزشی با سربندبصیرتسربازان ورزشی با سربندبصیرت

سربازان ورزشی با سربندبصیرت

ارسال نظرات
آخرین اخبار