جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع):

برای رسیدن به خودکفایی و استقلال داخلی، اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهیم

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) تاکید کرد: با تکیه بر رهنمود‌های مقام معظم رهبری و سرلوحه قرار دادن مبحث اقتصاد مقاومتی خودکفایی و استقلال داخلی خود را تأمین کنیم.
کد خبر: ۹۲۷۵۲۳۱
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار احمد شفایی در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه خوشاب اظهار داشت: تمامی پیروزی‌ها و افتخاراتی که نصیب کشور شده در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری بوده و این مهم در طول چهار سال گذشته بار‌ها به اثبات رسیده است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: نباید در این مسیر لحظه‌ای غفلت صورت بگیرد؛ زیرا بلافاصله آسیب‌های زیادی متوجه انقلاب خواهد شد و باید همواره در خط و مسیر ولایت قدم برداشت چراکه تنها در سایه اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری است که می‌توان انقلابی پیشتاز داشت.

شفایی بیان کرد: یکی از اهداف مهم در عرصه اقتصاد کشور این است که با تکیه بر رهنمود‌های مقام معظم رهبری و سرلوحه قرار دادن مبحث اقتصاد مقاومتی بتوانیم خودکفایی و استقلال داخلی خود را تأمین کنیم.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: امروز دوست و دشمن اذعان دارند که جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌های علمی و تکنولوژی پیشرفت‌های شایانی کسب کرده و باید همین رویه را در عرصه اقتصاد داخلی نیز شاهد باشیم.

شفایی با تاکید بر اینکه باید در عرصه جنگ نرم برای مقابله با دشمن آماده بود تصریح کرد: مهمترین ابزار دشمن در این زمینه القاء ناکارآمدی است و نباید در بازی دشمن گرفتار شد؛ آن‌ها امروز با حرکات محکوم و مذمومی همچون توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام(ص) پای کار آمده‌اند و در این شرایط مهمترین مسئله در میان مسلمانان تاکید بر وحدت و همبستگی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار