خبرهای داغ:

بهداشت، ایمنی و سلامت دانش آموزان و معلمان، اولویت اصلی وزارت آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرخه باتوجه به پروژه و آغاز مهر سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹با شرایط موجود گفت: آموزش و پرورش در شرایط موجود در تعامل با ستاد مقابله با کرونا آخرین اطلاعات و راهنمای مربوط به مسائل بهداشتی مدارس را دریافت و اجرا خواهد کرد.
کد خبر: ۹۲۷۴۹۱۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
بهداشت، ایمنی و سلامت دانش آموزان و معلمان، اولویت اصلی وزارت آموزش و پرورشمریم آشور رئیس آموزش وپرورش شهرستان سرخه در گفتگو با خبرگزاری بسیج در سرخه در خصوص چگونگی بازگشایی مدارس با وجود ویروس کرونا اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل بازگشایی مدارس و با بهره‌گیری از روش سناریونگاری، ضمن خلق سناریو‌های متفاوت برای وضعیت‌های متفاوت (سفید، زرد و قرمز) تلاش داریم با رویکردی کنشگرایانه تا حد امکان این بدیل‌ها را به طور مناسب پوشش دهیم.
وی در ادامه با توجه به تلاش و حضور مستمر آموزش و پرورش شهرستان تاکید کرد: باجدیت مداوم، هماهنگی و تبعیت از سیاست‌های ابلاغی، بررسی دقیق از حیث دسترسی کلیه لازم التعلیمان به مدرسه و اتخاذ تدابیر حمایتی و مداخله به هنگام برای رفع موانع حضور و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌های اجتماعی و توزیع عادلانه مواد ضدعفونی در مدارس از مهمترین برنامه‌های ماست.
آشور افزود: آموزش و پرورش شهرستان سرخه از نظر فضا، امکانات، تولید محتوا، تهیه وتوزیع مواد ضدعفونی، نیروی انسانی و بسته‌های آموزشی آمادگی کامل جهت آغاز سال تحصیلی را دارد.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرخه ادامه داد: با توجه به وضعیت اعلامی از طرف ستاد مقابله با کرونا برنامه آموزشی متفاوت خواهدبود. مناطق سفید حضوری، مجازی و شبکه شاد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مناطق زرد و قرمز هم دستورالعمل خاص خود را دارد که برای اجرای آن آمادگی کامل را داریم.
آشور در خصوص لباس فرم دانش آموزان و رعایت وضعیت اقتصادی خانواده هابیان کرد: نامه به تمام مدارس ارسال شده که دانش‌آموزان مختارند از لباس سال گذشته خود استفاده نمایند.
رئیس آموزش وپرورش شهرستان در ادامه گفت: اطلاعات کامل و دقیق از وضعیت دانش آموزان جهت دسترسی به فضای مجازی از مدارس احصا شده که در صورت نداشتن گوشی موبایل، لپ تاپ و تبلت و ... بسته‌های آموزشی را به آن‌ها ارائه می‌دهیم.
وی افزود: جهت اجرای عدالت آموزشی تمام تصمیمات در کمیته استقرار شاد اتخاذ و در شورای آموزش و پرورش به ریاست فرماندار محترم به تایید رسانده می‌شود.
آشور در پایان سال تحصیلی جدیدی پر از سلامت، سعادت و توفیقات روزافزون برای خانواده پر مهر آموزش و پرورش اعم از دانش آموزان، معلمان و اولیا را آرزو کرد. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها