خبرهای داغ:

رعایت پروتکل‌های بهداشتی اولویت اول آموزش و پرورش شاهرود در آموزش‌های حضوری

مدیر آموزش و پرورش شاهرود از رعایت دقیق مقررات بهداشتی در مدارس خبر داد و تاکید کرد: اولویت اول آموزش و پرورش شهرستان سلامت دانش آموزان و همکاران با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی است.
کد خبر: ۹۲۷۴۸۵۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
رعایت پروتکل‌های بهداشتی اولویت اول آموزش و پرورش شاهرود در آموزش‌های حضوریبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ سید محمد موسوی از رعایت دقیق مقررات بهداشتی در مدارس خبر داد و تاکید کرد: اولویت اول آموزش و پرورش شهرستان سلامت دانش آموزان و همکاران با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی است.
او از حضور کارشناسان بهداشتی در مدارس خبر داد و گفت: اکیپ‌های بازدیدی متشکل از کارشناسان اداره و مراقبین تخصصی سلامت در مدارس حضور یافته و نظارت سختگیرانه‌ای بر رعایت نکات بهداشتی در کلیه مدارس دارند.
وی افزود: بهترین شیوه آموزش، آموزش حضوری است و در این راستا همکاران ما نهایت تلاش خود را جهت آموزش حضوری همراه با حفظ سلامتی دانش آموزان خواهند داشت.
موسوی با اشاره به ممکن نبودن پیش‌بینی وضعیت آینده کرونا، بیان کرد: برای هرگونه شرایطی آماده هستیم و در حال حاضر نیز حضور دانش آموزان بویژه در مدارس پرجمعیت بصورت گروه بندی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است و طبق برنامه ریزی در مدرسه حاضر خواهند شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار