مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در گفت وگو با "بسیج":

اهانت به پیامبر (ص)نشانه استیصال غرب از گسترش دین اسلام در جهان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با اشاره به اینکه اهانت نشریه شارلی ابدو فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)نشان از استیصال جهان غرب و خوی وحشی گری آنها دارد،گفت: این توهین ها نه‌تنها موجب کاهش توسعه اسلام در نقاط مختلف جهان نشده بلکه عاملی برای تقویت و گسترش این دین الهی در دنیا شده است.
کد خبر: ۹۲۷۴۴۵۵
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اشاره به اینکه اهانت نشریه شارلی ابدو فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)نشان از استیصال جهان غرب و خوی وحشی گری آنها دارد،گفت:غربی که ادعا و ادای روشنفکری و احترام به تمام ادیان آسمانی را دارد،امروز با جسارت و اهانت به پیامبر(ص)تمامی جوانب اصول عقلی و حاکم بر بشریت را زیر سوال برده است.

 

وی با بیان اینکه حضرت محمد(ص)پیامبری برای تمامی ادیان الهی است وآنان احترام ویژه ای به ساحت مقدس شریعت نبی اکرم(ص) قائل هستند،تاکید کرد: ایمان بیش از یک و نیم میلیارد انسان به پیامبر رحمت پس از ۱۴قرن نشان از آن دارد که حضرت محمد مصطفی (ص) بر قلب‌ها حکومت می‌کند و روز به روز بر تعداد پیروان مکتب ونهضت ایشان افزوده می شود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با اشاره به آشکار بودن چرائی شکل گیری این اهانت توسط نشریه فرانسوی بیان کرد:نفوذ دین مبین اسلام وتفکر محمدی در دنیا و تاثیرگذاری این پیامبر عظیم الشان یکی از علل اهانت به پیامبر اکرم (ص) می باشد.

 

حجت الاسلام بیگدلی با تاکید بر اینکه جهان غرب تشنه درک معنویت وحقیقت است وموج بازگشت به معنویت در جهان روبه افزایش است،خاطرنشان کرد:مطالعه وتحقیقی در خصوص دین مبین اسلام وسیره پیامبر گرامی اسلام(ص)سبب افزایش مسلمانان در جهان شده  وبه وجود آوردن این نوع هجمه ها به دلیل ترس از فتح قلوب مردم به واسطه پیامبر اکرم(ص) می باشد.

 

وی یادآور شد: قطعا اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص)نه تنها سبب تغییر دیدگاه وتفکر و دور شدن مردم از حب ودوستی ایشان نخواهد شد بلکه وجه مضاعفی بر رفع خلاء معنویت با وجود ایشان را فراهم می آورد.

 

این مسئول با تاکید براینکه جهان اسلام اهانت به پیامبر (ص)را محکوم کرده ونفرت خود از نظام لیبرال دموکراسی غربی را عمیق تر خواهد کرد،گفت: غربی‌ها اجازه آزادی بیان درباره موضوعی مانند هولوکاست را نمی‌دهند اما  اهانت به مقدسات به بهانه آزادی بیان در این کشورها مجاز است.

 

حجت الاسلام بیگدلی در پایان یادآور شد:پیامبر گرامی اسلام(ص)پیام آور صلح ودوستی ومورد احترام تمامی ادیان بوده که جسارت به ساحت مقدس ایشان در جهان غرب نشانه افول تفکر غربی وظهور تفکر اسلامی والهی می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار