تخریب ۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی در منطقه «ونایی»

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از تخریب ۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در منطقه گردشگری «ونایی» بروجرد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۳۶۸۰
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، کاووس رمضان زاده در سخنانی با اشاره به افزایش مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرستان بروجرد گفت: این برخوردها برای هشدار به زمین‌خواران و نیز پیشگیری از به دام افتادن مردم در چنگال این افراد سودجو است.

وی با اشاره به اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در شهرستان بروجرد، گفت: براساس پیگیری‌های مستمر این مدیریت از طریق سامانه ۱۳۱ و با حکم مرجع قضائی، در منطقه خوش آب و هوای منطقه توریستی ونایی شهرستان بروجرد ۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز از قبیل دیوارکشی، احداث بنا، و اسکلت با حضور نیروی انتظامی، نماینده دادستان، پرسنل اداره امور اراضی شهرستان، تخریب و در حدود ۱۰۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی نیز آزاد شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان با تأکید بر اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی وظیفه همگانی است، افزود: این امر مستلزم آگاهی شهروندان به ضرورت تولید غذا و نقش مهم حفظ کاربری اراضی در این راه است.

رمضان زاده از مردم خواست تا از طریق سامانه ۱۳۱ سازمان امور اراضی را در حفظ و حراست از باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی همراهی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار