مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد

ایجاد بیش از 13 هزار شغل در بخش تعاون استان زنجان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: بخش تعاون در استان زنجان 13 هزار و 800 شغل ایجاد کرده است.
کد خبر: ۹۲۷۳۵۵۱
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
محمدرضا یوسفی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ عنوان کرد: باید از ظرفیت و پتانسیل شرکت‌های تعاونی به نحو احسن استفاده شود تا منابع خرد و اندک به سرمایه‌گذاری‌های کلان تبدیل شود.
وی با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا ۲۵ درصد از سهم اقتصاد کشور به بخش تعاون اختصاص یابد، افزود: در حال حاضر یک هزار و ۲۰۷ تعاونی در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: تعاونی‌های استان زنجان در مجموع حدود ۹۰۰ هزار نفر عضو داشته که زمینه اشتغال حدود ۱۳ هزار و ۸۰۰ نفر را فراهم کرده‌اند.

یوسفی با اشاره به ارزش ریالی تعاونی‌های استان زنجان تاکید کرد: سرمایه ثبتی تعاونی‌ها در استان بالغ بر یک هزار و ۱۶۴ میلیارد ریال است.
وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ تعداد ۸۹ شرکت تعاونی جدید با یک هزار و ۳۰۰ نفر عضو و سرمایه ثبتی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال تشکیل گردیده که فرصت شغلی حدود دو هزار و ۷۳۵ نفر را فراهم آورده است. در ۶ ماهه اول سال جاری نیز، تعداد ۳۲ شرکت تعاونی با ۶۹۴ نفر عضو و ایجاد ۴۲۱ نفر فرصت شغلی تشکیل که نسبت به برنامه کل سال پیش، شاهد افزایش ۲۰۰ درصدی هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از محل اعتبارات اشتغال روستایی طی سال‌های ۹۷ تا ۶ ماهه اول سال ۹۹، به تعداد ۲۷ شرکت تعاونی مبلغ ۲۶۶ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است که زمینه اشتغال ۲۸۲ نفر را فراهم آورده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار