مسئول سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ناحیه زرندیه خبرداد:

بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی سپاه با اعتبار 4 میلیارد و صد میلیون ریال در زرندیه

با تلاش های سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه شهرستان زرندیه چندین طرح توسعه و اصلاح با استفاده از ظرفیت های گروه های جهادی در شهرستان زرندیه اجرایی شد.
کد خبر: ۹۲۷۲۸۰۳
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه ؛ مسئول سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه شهرستان زرندیه با اعلام این خبر گفت: با تلاش های سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه شهرستان زرندیه چندین طرح توسعه و اصلاح با استفاده از ظرفیت های گروه های جهادی در شهرستان زرندیه اجرایی شد.

پاسدار حسین میرهاشمی با بیان اینکه از جمله این طرح ها، اجرای توسعه و اصلاح در خط لوله انتقال آب شرب روستاهای صدرآباد و چناقچی سفلی می باشد اظهار داشت : این طرح ها با مشارکت بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه زرندیه و اداره آبفا شهرستان و دهیاری و شورای اسلامی صدرآباد و چناقچی سفلی و  با همت گروه های جهادی ، اهالی و سایرین در مدت زمان کمتر از یک ماه اجرا و به بهره برداری رسیده است.

 میرهاشمی کانال بتنی انتقال آب کشاورزی امیرآباد سولی دره در ارتفاعات محدوده روستای چناقچی سفلی را از سایر طرح های محرومیت زدایی اجرایی به همت اهالی روستای امیر آباد سولی دره عنوان کرد و با بیان اینکه 1200 متر از این کانال به بهره برداری رسیده خاطرنشان کرد : انشاالله امید است باتوکل به درگاه خداوند  و به توفیق الهی تمامی مسیر هر چه زودتر به اتمام و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

مسئول سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه شهرستان زرندیه در انتها کل اعتبار جذب شده برای اجرای این پروژه ها را 4 میلیارد و صد میلیون ریال عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار