خبرهای داغ:

تشکیل ۲۲۰میز خدمت به همت بسیج ادارات استان سمنان

مسئول بسیج ادارات استان سمنان گفت: از سال گذشته تاکنون ۲۲۰میز خدمت به همت بسیج ادارات استان سمنان برگزار شد
کد خبر: ۹۲۷۲۶۵۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان مرتضی دهرویه در آئین تجلیل از کارمندان بسیجی نمونه استان سمنان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب ایجاد پایگاه بسیج را در دستگاه‌های اجرایی و اداری تحسین کرده‌اند و این مهم نشان از اهمیت این موضوع است.
وی با تأکید بر حفظ و تقویت روحیه بسیجی در دستگاه‌های مختلف اجرایی و اداری گفت: ما در قالب پایگاه‌های بسیج ادارات در دستگاه‌های مختلف به دنبال حفظ و تقویت موضوعاتی نظیر حجاب و عفاف، مقابله با فساد اداری، امربه‌معروف و نهی از منکر، پرداختن به امر نماز و مسائل مهمی از این قبیل هستند و این‌ها را با جدیت دنبال می‌کنیم.
رئیس بسیج ادارات و کارکنان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: در استان سمنان از حدود یک سال گذشته 220 میز خدمت برپا شده است و مسئولان و مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی به روستاها و محله‌ها رفتند و از نزدیک به رفع و حل‌وفصل و پیگیری مشکلات مردم در بخش‌های مختلف پرداخته‌اند.
دهرویه عنوان کرد: مبلغ یک میلیارد تومان به همت مجموعه کارمندان دستگاه‌های مختلف اجرایی در سیل لرستان در سال گذشته جمع‌آوری شد و خوشبختانه کارمندان بسیجی استان سمنان در رزمایش کمک مؤمنانه با هدف لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب مشارکتی بی‌نظیر داشتند و تعداد 780 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 313 هزار تومان جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.
وی گفت: در دهه اول محرم به همت کارمندان بسیجی استان سمنان نیز نیت پخت 14 هزار غذای گرم را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و در دهه سوم صفر نیز اجرای رزمایش مواسات را جزو اولویت‌های خود قرار می‌دهیم.
رئیس بسیج ادارات و کارکنان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: 19 هزار کارمند بسیجی در 72 پایگاه بسیج ادارات مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان سمنان عضویت دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها