خبرهای داغ:

برگزاری کلیه مراسم عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان سرخه

پیام تقدیر و تشکر رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه در برگزاری خالصانه عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)
کد خبر: ۹۲۷۲۱۳۰
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه با عرض تسلیت به مناسبت شهادت جان گداز حضرت سیدالشهداء علیه السلام و خاندان و اصحاب با وفای ایشان و آرزوی قبولی عزاداری‌های خالصانه مردم شریف شهرستان سرخه؛ می‌دانیم که هیئات و تشکل‌های مذهبی در کشوری که مهد فرهنگ تشیع و میعادگاه محبان اهل بیت (علیهم السلام) است کارنامه‌ای پر افتخار با تجاربی ریشه دار و عمیق در تعظیم شعائر حسینی و خصوصاً سنت شکوهمند عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) دارد.
بی شک تلاش‌های ارزشمند مسئولین هئیات مذهبی، سخنرانان و مبلغین دینی، مداحان اهل بیت (ع) و به خصوص عزیزانی که در همکاری با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ما را یاری داده و بدین صورت یاریگر نهضت سرخ حسینی در ماه محرم سال ۱۴۴۲ ه. ق. بودند موجب مجد و عظمت هرچه بیشتر این فرهنگ انسان ساز شده و ان شاءالله عزاداری‌های صحیح و حسینی پسند این عزیزان در پیشگاه حضرت اباعبداالله الحسین (علیه السلام) مأجور خواهد بود. در این راستا از خدمات صادقانه و خالصانه تمامی عزیزان ب‌ویژه هیئت‌های مذهبی، پنج وعاظ و سخنرانان، مداحان، ذاکران اهل بیت (علیهم السلام)، حجت الاسلام و المسلمین امام جمعه شهرستان، علی مویدی زاده فرماندار، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، شبکه بهداشت و مردم فهیم شهرستان برگزار شد مراتب سپاس و تقدیر خود را اعلام می‌داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار