خبرهای داغ:

آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با نقش پررنگ شورای مدرسه

مدیر آموزش و پرورش شاهرود با تاکید بر این موضوع که امسال شورای مدرسه از ابتدای سال نقش پررنگ‌تری خواهد داشت، گفت: هر مدرسه با توجه به شرایط خود نیازمند یک مدیریت و برنامه‌ریزی خاص است، لیکن وحدت رویه مدارس شهرستان هم موضوع مهمی است که نباید از آن غافل شد.
کد خبر: ۹۲۷۱۹۱۹
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۷
آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با نقش پررنگ شورای مدرسهبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمد موسوی در جلسه کارگروه مدیران مدارس ابتدایی با حضور معاون توسعه و پشتیبانی، معاون آموزش ابتدایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت و کارشناسان آموزش ابتدایی و اعضای کارگروه مدیران مقطع ابتدایی، با موضوع برنامه ریزی شروع سال تحصیلی آینده در محل دبستان پروین اعتصامی برگزار گردید، با اشاره به شرایط فعلی کشور در ایام بیماری کرونا، به برنامه ریزی و اولویت بندی اقدامات توسط مدیران برای شروع سال تحصیلی آینده تاکید داشت.
موسوی در ادامه اظهار کرد: اگر در تغییرات جامعه آماده نباشد، دچار شوک خواهد شد و آموزش و پرورش نیز از این موضوع مستثنا نخواهد بود که در صورت عدم آمادگی دچار شوک آموزشی می‌گردد و ضرر آن متوجه دانش آموز خواهد بود.
معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اینکه کانون توجه ما در شروع سال تحصیلی با توجه به بیماری کرونا دانش آموزان خواهند بود، اظهار کرد: در سال تحصیلی آینده با توجه به شرایط متفاوت از قبل، اولیا ء. و همکاران باید بدرستی توجیه گردند، زیرا آن‌ها نقش اصلی را در تعلیم و تربیت دانش آموزان بر عهده دارند.
موسوی افزود: با توجه به تفاوت سال تحصیلی جدید با سال‌های گذشته بعضی از ارکان مدرسه باید نسبت به سال‌های قبل قوی‌تر عمل نمایند و با برخورد خردمندانه شیوه کار خود را در مدیریت تغییر دهیم.
وی با تاکید بر این موضوع که امسال شورای مدرسه از ابتدای سال نقش پررنگ‌تری خواهد داشت، گفت: هر مدرسه با توجه به شرایط خود نیازمند یک مدیریت و برنامه‌ریزی خاص است، لیکن وحدت رویه مدارس شهرستان هم موضوع مهمی است که نباید از آن غافل شد.
موسوی در خصوص فعالیت دانش آموزان در شرایط زرد (ستاد مبارزه با کرونا) شهرستان عنوان کرد: حضور دانش‌آموزان، حجم کلاس‌ها، تعداد و روز‌های حضور و امتحانات مدارس با مصوبات شورای مدرسه قابل اجرا و مدیریت خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها