خبرهای داغ:

آمادگی بسیج کارمندان استان سمنان در راستای کمک به کادر درمانی

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان از آمادگی بیش از ۷۲ پایگاه بسیج ادارات سطح استان برای کمک به بخش درمان استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۱۸۱۴
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان با دکتر سید مجتبی اکرم مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان به مناسبت روز پزشک و بزرگداشت روز کارمند دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از کارمندان، پرستاران و تمام پرسنل فعال در بیمارستان‌های استان خاطر نشان ساخت: نقش مدافعان سلامت در جامعه بسیار محسوس و ملموس است و تمام عزیزان زحمتکش در این عرصه نقش سرنوشت سازی را ایفا می‌کنند.
وی همچنین در ادامه در خصوص گستره فعالیت بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان و ظرفیت‌های موجود این سازمان برای خدمت رسانی به تمام مدافعان سلامت و همچنین مردم آسیب دیده از این ویروس منحوس نیز ابراز کرد: سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان با داشتن بیش از ۷۲ پایگاه در سطح استان این آمادگی را دارد تا تمام ظرفیت‌های موجود را جهت در اختیار قرار دادن به بخش درمان استان هماهنگ نماید و مطمئننا تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان نیز از این موضوع استقبال خواهند نمود.
مسئول بسیج کارمندان استان سمنان همچنین از پرستاران و تمام پرسنل درمانی در استان به عنوان لشکر سفید پوش یاد کرد و خاطر نشان ساخت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تمامی پرسنل درمان در سطح کشور و مدافعین سلامت در مبارزه با این ویروس منحوس خوش درخشیدند و تمام ما قدر دان زحمت شما عزیزان خواهیم بود.
در ادامه این دیدار سید مجتبی اکرم مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از عزیزان حاضر در جلسه و توجه ویژه به پرسنل، پرستاران و پزشکان درمانی استان سمنان با بیان ظرفیت‌های ویژه سازمان تامین اجتماعی در این بخش خاطر نشان ساخت: به حمدالله با توجه به زحمات دوستان در این بخش، استان سمنان از نظر جمعیتی دومین استان کم جمعیت کشور محسوب می‌شود و از لحاظ تعداد بیمه شدگان نیز در رتبه دوم در کشور نیز قرار داریم.
اکرم همچنین ادامه داد: استان سمنان دارای ظرفیت‌های ممتازی دیگری نیز می‌باشد که میتوان به داشتن ۳ دانشگاه علوم پزشکی درسطح استان اشاره نمود که با توجه به خدمات ارزنده عزیزانمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی هر ساله در رتبه بندی کشوری از سوی وزارت بهداشت نیز نمره قابل قبولی را در یافت نموده ایم.
مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان همچنین در خصوص فعالیت‌های انجام شده در بحث مبارزه با ویروس منحوس کرونا نیز بیان کرد: به حمدالله پرستاران و پزشکان ما در سطح استان در مبارزه با این ویروس سنگ تمام گذاشتند و به صورت جهادی و بسیجی وار در این میدان گام نهادند. با تمام اعتقادات قلبی باید گفت که تا قبل از همه این موضوعات و در زمان هشت سال جنگ تحمیلی بسیج میدان دار جنگ تحمیلی بود و اجازه نداد ذره‌ای از خاک وطن به غارت برود و در این عرصه نیز پرستاران و مدافعین سلامت با نگاه جهادی در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
سید مجتبی اکرم در ادامه افزود: تفکر بسیجی باید در همه جا طنین انداز شود چرا که با این روحیه است که می‌توانیم بر مشکلات فائق آئیم و با این نگاه مطمئننا مشکلات از دوش مردم نیز برداشته خواهد شد.
وی در انتهای صحبت‌های خود از امیدواری نسبت به ریشه کن شدن این ویروس منحوس خبر داد و افزود: امیدواریم شر این ویروس منحوس از سر جامعه و جهان برداشته شود و آرامش، امنیت و سلامت به همه جای جهان بازگردد.
گفتنی است در این دیدار دکتر مطلبی سرپرست بیمارستان شفا سمنان، نصرت الله مشیری مدیر کل پست استان سمنان، علی فروزان خواه مدیر شعب پست بانک استان سمنان، ولی الله شبانی خطیب فرمانده حوزه بسیج ادارت و کارمندان شهرستان سمنان و جمعی از فرمانده هان پایگاه‌های بسیج ادارت و کارمندان شهرستان سمنان نیز حضور داشتند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار