بسیجی فعال استان مرکزی در گفتگوی اختصاصی با «بسیج»:

تحقق اقتصاد مقاومتی مهمترین راهکار مقابله با جنگ اقتصادی

آریان فر گفت:عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق جهش تولید یک رسالت مهم است که وظیفه آحاد و اقشار مختلف جامعه می باشد و همه باید در ریل گذاری که ایشان مشخص کردند حرکت کنیم.
کد خبر: ۹۲۷۱۲۸۵
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛  آرین فر مسئول روابط عمومی حوزه بسیج کوثر 3 اراک در گفتگو با بسیج  اراک؛  با اشاره به شعار سال و ضرورت تحقق آن گفت:  یکی از بخش های مهم اقتصاد مقاومتی راه اندازی و رونق تولید است و با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در طی ده سال گذشته شعارهای سال را مبتنی بر تولید داخلی قرار داده اند امروز یک تکلیف مهم در این خصوص داریم.

وی افزود: عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق جهش تولید یک رسالت مهم است که وظیفه آحاد و اقشار مختلف جامعه می باشد و همه باید در ریل گذاری که ایشان مشخص کردند حرکت کنیم.

آرین فر با اشاره به اینکه با شعار نمی توان مسئله اقتصاد و تولید را محقق کرد، گفت:  امروز دشمن جنگ را به اتاق وزارت خانه اقتصادی برده و لذا ما هم باید در مسئله اقتصاد آرایش جنگی داشته باشیم و در این خصوص بتوانیم از اقتصاد داخلی به خوبی دفاع کنیم.

 مسئول عقیدتی حوزه بسیج کوثر 3 اراک خاطر نشان کرد: مهمترین رکنی که در برابر جنگ اقتصادی دشمنان می تواند ایران اسلامی را موفق و پیروز کند اقتصاد مقاومتی و تحقق این مهم است که مردم می توانند با تقویت و حمایت واقعی از تولید داخلی این مسئله را تحقق ببخشند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار