14 هزار بسته کمک معیشتی توسط سپاه در بندرانزلی توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه انزلی با اشاره به ادامه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه گفت: ۱۴ هزار بسته معیشتی توسط سپاه بین نیازمندان در بندرانزلی توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۷۰۲۹۶
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ مهدی صفاتی عصر امروز در جمع خبرنگاران تأکیدات مقام معظم رهبری در باب اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه و لزوم کمک و پشتیبانی از خانواده‌های آسیب‌دیده را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: 14 هزار بسته معیشتی توسط سپاه بین نیازمندان در بندرانزلی توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه انزلی با بیان اینکه به جهت شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی دامنگیر اقشار ضعیف شده است و بسیاری از خانواده‌ها به همین علت دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند عنوان کرد: سپاه ناحیه انزلی نیز بر اساس منویات مقام معظم رهبری بسته‌های معیشتی را بین افراد محروم و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع کرد.

وی همکاری و مشارکت مردم و خیران در جریان برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه را در استان گیلان و بندرانزلی خوب توصیف کرد و ابراز داشت: بخشی از کمک‌های انجام شده به محرومان در بندرانزلی به شکل کارت هدیه و تعدادی از بسته‌ها نیز در قالب بن خرید کالا بود که به خانواده‌های نیازمند تحویل داده شد.

فرمانده سپاه ناحیه انزلی حضور بانوان بسیجی و بانوان پایگاه مقاومت فاطمه‌الزهرا(س) خواهران در بی بی حوریه را در خلال برگزاری رزمایش مواسات در بندرانزلی خوب و گسترده ارزیابی کرد و بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون، 600 بسته حمایتی توسط خواهران این پایگاه تهیه و بین مردم توزیع شده است.

صفاتی توزیع 4 هزار ماسک بین شهروندان را نیز از دیگر اقدامات بانوان پایگاه مقاومت فاطمه الزهرا(س) اعلام کرد و گفت: تهیه 10 جهیزیه برای نوعروسان، تقبل سرپرستی شش کودک بی‌سرپرست و پرداخت 70 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به مردم منطقه از دیگر اقدامات این پایگاه مقاومت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات