جانشین ستاد تخصصی اقشار بسبج در سپاه سلمان :

شهدا سرمایه های معنوی انقلاب اسلامی هستند

جانشین ستاد تخصصی اقشار بسبج در سپاه سلمان گفت: با شهادت قاسم سلیمانی جان تازه و حرارت دیگری در رگهای آزادی خواهان جهان به جوشش در آمد.
کد خبر: ۹۲۷۰۰۲۴
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار علیرضا کیخا، جانشین ستاد تخصصی اقشار بسبج در سپاه سلمان در مراسم روز قشر بسیج کارمندان که با حضور کارمندان بسیجی برادر و خواهر در سالن هلال  زاهدان برگزار شد، با تیریک هفته دولت و روز قشر بسیج کارمندان گفت:  شهدا سرمایه های معنوی انقلاب اسلامی هستند، که با شهادت قاسم سلیمانی جان تازه  و حرار ت دیگری در رگهای آزادی خواهان جهان به جوشش در آمد.

وی افزود:ما یک عنوان ارزشمند و مقدس داریم که بعد از جنگ حضرت آقا  تلاش می کنند با یک نماد این عنوان را بر فرهنگ جامعه بنشان، در این سالها بعد از دفاع مقدس رهبر هیچ گاه چفیه را در هیچ مراسمی از خود جدا نکرده است.

کیخا ادامه داد:چفیه یک نشانه و نماد است، چه باید کرد که ما ملت امام حسبن باشیم، بسیج آمده تا جامعه ملت امام حسین شود.

جانشین ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه سلمان با اشاره به این مطلب که اگر سبک زندگی خود را اصلاح کنیم ما ملت امام حسین می شویم، بیان کرد:  تفاوت بسبج با دیگران در یک عبارت است، که بسبجی اهل مبارزه است، تمام دعوای غرب با ملت ایران  اهل مبارزه بودن ما است، اگر مسلمان اهل مبارزه نباشند  غرب و آمریکا با ما مشکلی نخواهند داشت، شهید سلیمانی اهل مبارزه بود، رمز ماندگاری شهدا مبارزه آنها است امروز شهدا ماندگارن و  زنده هستند.
 
کیخا در پایان اظهار داشت: کارمندان بسیجی باید اهل مبارزه باشند تا شرمنده شهدا نباشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار