مسئول دفتر نمایندگی ناحیه سپاه میبد:

ماه محرم و صفر فرصتی برای تقویت روحیه جهاد و فداکاری است

مسئول دفتر نمایندگی ناحیه سپاه میبد: با شروع ماه محرم و صفر و عزاداری برای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام میتوان روحیه جهاد و فداکاری را در خویش تقویت نمود.
کد خبر: ۹۲۶۹۶۷۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد؛ حجت‌الاسلام سیدمحمدهادی سلیمانی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه میبد، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و صفر و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت: امسال محرم و عزاداری برای امام حسین علیه السلام با سال‌های دیگر متفاوت است چرا که به خاطر شیوع ویروس کرونا و بیماری باید در شیوه برگزاری جلسات برنامه‌ریزی خاص شود و طبق آنچه ستاد ملی مبارزه با کرونا بیان می‌کنند با رعایت کامل دستورات بهداشتی صورت گیرد.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: البته نباید غافل شد که امام حسین علیه السلام و عزاداری برای آن بزرگوار کشتی نجات است و این کشتی سریعتر می‌تواند انسان را به مقامات معنوی برساند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه میبد در پایان گفت: ماه محرم و عزاداری برای امام سوم شیعیان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش فرصت مناسبی است در جهت تقویت روحیه جهادی و فداکاری در خویش، خصوصاً در این زمانه که افراد زیادی از نیازمندان احتیاج به دستگیری دارند و نباید آن‌ها را فراموش نمود.
ارسال نظرات