رئیس سازمان نظام مهندسی یزد:

نظام مهندسی، ساختمان‌های ناایمن را به مردم معرفی می‌کند

مهدی سالاری با اشاره به نامه دادستان یزد گفت: ساختمان‌هایی که مطابق با استانداردهای معین شده در قانون ساخته نشده‌اند، به مردم معرفی خواهند شد.
کد خبر: ۹۲۶۹۵۰۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ مهدی سالاری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به نامه دادستان یزد مبنی بر معرفی ساختمان‌های ناایمن استان به مردم، گفت: شفافیت یکی از اصول مدنظر مدیریت نظام مهندسی استان است و در این راستا ضمن قدردانی از توجه مجموعه دستگاه قضایی استان و دادستان یزد نسبت به بهبود فرآیند‌های ساخت وسا، ساختمان‌هایی که مطابق با استاندارد‌های معین شده در قانون ساخته نشده‌اند، به مردم معرفی خواهند شد.

وی یکی از جلوه‌های فرهنگ‌سازی ساخت وساز ایمن و مجاز را برخورد با خاطیان دانست و افزود: در شرایطی که قیمت تمام شده واحد‌های مسکونی افزایش چشمگیری داشته، قطعاً برای مردم خرید مسکن ایمن و مهندسی‌ساز در اولویت قرار گرفته است و بنابراین موضوع معرفی ساختمان‌های فاقد کیفیت، اهمیت دوچندانی دارد.

لازم به ذکر است محمدرضا حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد با صدورنامه‌ای خطاب به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، از این نهاد تخصصی خواست تا در جهت حفظ حقوق عمومی و پیشگیری از تخلفات ساختمان‌های بزرگ، ساختمان‌های نا ایمن را به مردم معرفی کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار