مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله خبرداد :

برگزاری جشنواره ایده پردازی تعلیم وتربیت در دوران کرونا / ارائه الگوهای تربیتی موئثر نظام آموزشی هدف اصلی این جشنواره

رضا محمدگلی گفت:جشنواره ایده پردازی تعلیم وتربیت در دوران کرونا ویژه جامعه فرهنگیان، دانشجویان،دانشجو معلمان و دانش آموزان در سطح استان مرکزی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۶۸۹۳۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛رضا محمدگلی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله  از  برگزاری جشنواره ایده پردازی تعلیم وتربیت در دوران کرونا در سطح استان مرکزی خبرداد و گفت: بابرنامه ریزی های انجام شده این جشنواره در پنج محور مذکور به صورت گسترده در استان برگزار می شود

وی افزود:الگوهای تربیتی موئثرنظام آموزشی،زیرساخت،مدیریت نظام آموزشی در شرایط کرونا،سایر موضوعات مرتبط و قابل طرح از مهمترین محورهای این برنامه خواهد بود

محمدگلی بااشاره به قالب های  مختلف تعیین شده در این جشنواره گفت: قالب های متنی ،نماهنگ،انمیشن،موشن گرافی،نقاشی،کاریکاتور، از قالب های اصلی این جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند جهت ارسال آثار و آگاهی از توضیحات تکمیلی تا تاریخ 12 شهریورماه صرفا از طریق سامانهwww.sci_cbo.irاقدام نمایند.

گفتنی است این جشنواره با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان،دانشگاه فرهنگیان،سازمان بسیج رسانه،وزارت آموزش و پرورش،سازمان بسیج دانش آموزی،بسیج صداوسیما،دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی،و سازمان بسیج فضای مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار